Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که منشاء اغلب جرایم و آسیب‌ها مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید و صاحبان آن می‌تواند کمک قابل توجهی به کاهش مشکلات اقتصادی کند. خبرگزاری میزان- علی دهقانی در دیدار با مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر استان، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است هرکجا که شاهد تلاش یک مدیر خدوم و مجموعه پرتلاش هستیم، نباید حمایت‌های قانونی خود را دریغ کنیم و یا منتظر وقوع یک اتفاق و برخورد با پدیده مجرمانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به واسطه وقوع صنایع مختلف در استان خوزستان، عرصه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی در این استان نیز بسیار گسترده است و مدیریت این صنایع با حجم بالای کارکنان کاری حساس و دشوار است که نیاز به تخصص و توجه دارد.   دهقانی گفت: در صنعت نیشکر که سهم تاثیرگذاری در بودجه کشور دارد، کسب بیشترین سوددهی و بهره‌وری در کنار توجه به رفاهیات کارکنان، نیاز به مدیریت جهادی و از سوی دیگر نیاز به حمایت دارد و دستگاه قضایی حمایت‌های قانونی خود را از این صنعت دریغ نخواهد کرد.
وی بیان کرد: در هر جامعه آسیب‌های اجتماعی و جرایمی وجود دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که منشاء اغلب این جرایم و آسیب‌ها مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید و صاحبان آن می‌تواند کمک قابل توجهی به کاهش مشکلات اقتصادی کند.
دهقانی با بیان این که نباید چرخ تولید متوقف شود، گفت: کارکنان نیز نیاز به حمایت دارند و کارفرمایان نباید با کم توجهی به این قشر زحمتکش، موجب کاهش انگیزه‌های آنان شوند.
وی با تاکید بر استفاده از داوری‌های تخصصی، تصریح کرد: در صورت وجود اختلافات صنفی، داوری‌های تخصصی می‌تواند به مراتب اثرگذارتر از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی باشد چراکه رسیدگی به اختلافات در نهاد‌های داوری هم زمان کمتری را صرف می‌کند و هم می‌تواند برای طرفین نتیجه بخش‌تر باشد.
دهقانی گفت: برخی اوقات نیز ممکن است پرونده‌هایی علیه برخی صنایع و شرکت‌ها تشکیل شود که نگاه به این پرونده‌ها و اخذ تصمیم در دستگاه قضایی، با رعایت اولویت حفظ حقوق بیت‌المال است.
انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان دهقانی اقتصاد مقاومتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان دهقانی اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی