Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@12:59:13 GMT

مهدی قایدی در آستانه جدایی از الاهلی؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۲۶۱۲

مهدی قایدی در آستانه جدایی از الاهلی؟

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، مهدی قایدی ستاره سابق تیم استقلال که با سر و صدای زیادی در ابتدای فصل راهی لیگ امارات شد، در تیم شباب الاهلی شرایط مناسبی ندارد و بازی نکردن آن هم در سال منتهی به جام جهانی برای او می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

این بازیکن که به تازگی با حاشیه‌های جدیدی مواجه شده، ممکن است بعد از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهان جدایی از تیم اماراتی شود تا با بیشتر بازی کردن در تیم جدید، شانس بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این موضوع فعلاً تنها در حد یک فرضیه است، اما این فرضیه می‌تواند به وقوع بپیوندد. گفته می‌شود در صورت جدایی احتمالی قایدی از شباب الاهلی، بازگشت به استقلال محتمل‌ترین حالت ممکن برای این بازیکن جوان است.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز پانزدهم رمضان روز ارتش مهدی قایدی استقلال الاهلی ماه رمضان میانکاله دعای روز پانزدهم رمضان روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد