Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:50:59 GMT

به زودی نمایشگاه‌های تخصصی اسباب بازی برگزار می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۰۳۱

به زودی نمایشگاه‌های تخصصی اسباب بازی برگزار می‌کنیم

آیدین مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: بسیاری از برندهای فکری این گلایه را به ما داشتند که شلوغی نمایشگاه باعث شده تا معرفی محصولات آنها به درستی انجام نشود و برآیند نظرات غرفه داران ما را بر این داشته تا در آینده ای نزدیک به سمت تخصصی شدن این نمایشگاه ها چه به لحاظ سن و چه نوع بازی برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیدین مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره و بازار فروش اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار دانا با اظهار خوشحالی از استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه، گفت: به دلیل تقارن نمایشگاه با شب های ماه مبارک رمضان، انتظار این همه استقبال را نداشتیم و خدا را شاکریم که مردم در کنار فرزندان خود از این نمایشگاه دیدن کردند.

مهدی زاده با اعلام اینکه ۱۰۵ نشان اسباب‌بازی در این جشنواره و نمایشگاه حضور دارند، اظهار داشت: این 105 نشان با 1000 اثر در هفتمین نمایشگاه اسباب بازی حضور پیدا کرده اند که بیش از ۳۰ درصد دوستانی که اینجا غرفه دارند، از مجموعه شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان هستند.

مهدی زاده در پاسخ به سوالی که گویا اغلب اسباب بازی های این نمایشگاه برای سنین بالای 5 سال طراحی شده، گفت: به دلیل اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان این نمایشگاه است، طبیعی است که مخاطبان این نمایشگاه، با این پیش فرض اغلب کودکان و نوجوانان باشند؛ البته ما برای نوجوانان بالای 15 سال و حتی جوانان هم در برخی غرفه ها بازی و محصول داشتیم که در سایه کودکان خیلی با استقبال مواجه نشدند.

وی در ادامه افزود: تجربه برگزاری این نمایشگاه باعث شده تا در آینده به سمت برگزاری نمایشگاه های تخصصی برای سنین مختلف و بازی های متنوع برویم. چون بسیاری از برندهای فکری این گلایه را به ما داشتند که شلوغی نمایشگاه باعث شده بود تا معرفی محصولات آنها به درستی انجام نشود و برآیند نظرات غرفه داران ما را بر این داشته تا در آینده ای نزدیک به سمت تخصصی شدن این نمایشگاه ها چه به لحاظ سن و چه نوع بازی برویم.

دبیر هفتمین جشنواره و بازار فروش اسباب بازی در ادامه از گسترش این نمایشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت: با استقبالی که از نمایشگاه تهران شده و با رایزنی ها و گفت و گوهایی که با مراکز کانون پرورش فکری در استان های مختلف داشته ایم، ان شاالله تلاش داریم تا سال آینده این نمایشگاه را همزمان با تهران، در سایر استان ها برگزار کنیم و تا این لحظه استان های یزد، اصفهان و گیلان اعلام آمادگی کرده اند تا این نمایشگاه را برگزار کنند.

آیدین مهدی زاده در پاسخ به این سوال که چرا این نمایشگاه را در اسفندماه و به عنوان نمایشگاه نوروزی برگزار نکردید تا خانواده ها با خرید اسباب بازی به عنوان عیدی رونق بیشتری به نمایشگاه بدهند، گفت: روزهای منتهی به عید نوروز برای فروشندگان اسباب بازی در سطح شهر، روزهای ویژه ای به لحاظ فروش به شمار می رود و برگزاری این نمایشگاه در این روزها قطعا با حاشیه و مخالفت های فراوانی از طرف این مغازه دارها روبرو خواهد شد؛ از طرفی بسیاری از این برندهایی که در نمایشگه حضور دارند، در آن روزها در حال انبارگردانی فروشگاه های خودشان هستند و معمولا تمایلی به حضور در نمایشگاه ندارند.

مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: تمام تلاش ما بر این است که از برندهای ایرانی اسباب بازی از ایده تا تجاری سازی حمایت کنیم و برای این کار از همان روز اول به انها مشاوره های لازم را می دهیم تا به سرعت مجوزهای لازم را گرفته و شروع به تولید و روانه بازار شوند.

وی افزود: اگر فردی با یک ایده خوب و موفق برای تولید اسباب بازی همت کند، از همان روز اول تا کارهای اداری، گرفتن مجوز و ثبت آن و اعتمادسازی در بازار فروش، حدود 17 ماه طول می کشد تا ثمره کار خود را ببیند و اصطلاحا به سود برسد و ما همه تلاش خود را معطوف به حمایت از آنها داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر هفتمین جشنواره نمایشگاه ها اسباب بازی مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر