Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:27:34 GMT

احتمال انفجار اوضاع با وجود تحرکات تل آویو

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۱۰۶

احتمال انفجار اوضاع با وجود تحرکات تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه عربی ۲۱ در گزارشی با اشاره به تشدید اقدامات صهیونیستها در اراضی اشغالی اعلام کرد: با وجود اقدامات اسرائیل برای سیطره بر اوضاع قدس و داخل اراضی اشغالی، اما احتمال انفجار اوضاع و سیر تحولات به سمت انتفاضه یا درگیری گسترده و خروج اوضاع از کنترل و سقوط کابینه اسرائیل همچنان وارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه می نویسد: از ماهها قبل هشدارهایی درباره انفجار اوضاع به سبب همزمانی ماه رمضان با عید پسح یهودی و تلاش گروهای افراطی درباره تشدید تنش برای ایجاد معادلات جدید میدانی وجود داشت.

عربی ۲۱ در ادامه با اشاره به نشستی به میزبانی صهیونیستها در النقب با حضور وزیران خارجه امریکا، مصر، امارات، مغرب و بحرین و در ادامه سفر بنی گانتز به اردن و دیدارش با عبدالله دوم شاه اردن، نوشت: این قبیل نشست ها اوج نگرانی اسرائیل، غرب و اعراب سازشکار با آنچه در رمضان رخ خواهد داد را نشان می داد و هدف هماهنگی به منظور مقابله با تحولات آن بود.

این رسانه در ادامه به مشغول بودن دنیا به جنگ اوکراین و حمایت آمریکا و متحدانش از اوکراین و عدم تمایل به موضوع فلسطین و نیز نفاق غرب و معیارهای دوگانه در برخورد با اشغالگران اسرائیلی اشاره کرده است.

عربی ۲۱ همچنین به چهار عملیات ضد صهیونیستی در بئر السبع، الخضیره، بنی براک و تل آویو که امنیت صهیونیستها و نهادهای امنیتی آنرا آشفته کرد، پرداخته است.

این رسانه می نویسد: اعراب سازشکار بسیار نگران رویارویی گسترده هستنند زیرا روند سازش اقدامی مخالف اراده ملتهاست و تشدید مقاومت در فلسطین به منزله نابودی برنامه های عادی سازی و در تنگنا قرار گرفتن عاملان آن و شکست برنامه های صهیونیستها و آمریکا و غرب در منطقه است.

عربی ۲۱ به جایگاه قدس و فلسطین نزد امت اسلامی اشاره کرده است و اینکه روند سازش آنها را ساکت نخواهد کرد و نگاه آنها را از قدس منحرف نخواهد کرد.

کد خبر 5469180

منبع: مهر

کلیدواژه: قدس اشغالی النقب اردن فلسطین اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی حمله روسیه به اوکراین عراق آخرین اخبار اوکراین ولودیمیر زلنسکی قدس اشغالی ایران پاکستان عربی ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی