Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستگیری یک عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دیگر امکان برگزاری جلسات هیات رییسه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، اتفاقات عجیب فدراسیون فوتبال با دستگیری یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون تکمیل شد. ۲۸ بهمن سال گذشته شهاب‌الدین عزیزی خادم با رای اکثریت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ریاست این فدراسیون برکنار و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال شد و از همان زمان حواشی که گریبانگیر این فدراسیون شده بود بیشتر هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نایب رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وجاهت قانونی دو نایب رئیس اول و دوم فدراسیون از این کنفدراسیون استعلام کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به این استعلام اعلام کرد که حضور دو نایب رئیس اول و دوم به دلیل اینکه منتخب مجمع نیستند و توسط رئیس معزول فدراسیون فوتبال منصوب شدند غیرقانونی است.

با توجه به همین موضوع و غیرقانونی بودن حضور نایب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال و دستگیری نایب رئیس سوم این فدراسیون و همچنین عزل عزیزی خادم که به عنوان رئیس فدراسیون، عضو هیئت رئیسه این فدراسیون هم بود و در حال حاضر این سمت را بر عهده ندارد عملا این ۴ نفر دیگر نمی‌توانند در جلسات هیئت رئیسه شرکت کنند و با این اوصاف دیگر امکان برگزاری جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست؛ چرا که این جلسات با دو سوم اعضا رسمیت پیدا می‌کند و در حال حاضر تنها ۷ عضو هیئت رئیسه امکان حضور در جلسات هیئت رئیسه را دارند؛ اما برای رسمیت پیدا کردن جلسات هیئت رئیسه، باید حدقل ۸ عضو در این جلسات حاضر شوند.

در چنین شرایطی که امکان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود ندارد درخواست‌های اعضای مجمع باید توسط دبیرکل در مجمع دهم خرداد این فدراسیون طرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود؛ مگر اینکه تا آن زمان مشکلی که برای نایب رئیس بازداشت شده فدراسیون به وجود آمده حل شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسات هیئت رئیسه نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد