Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:12:43 GMT

تولید مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۲۶۸

تولید مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علی نیلی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران شیمی زرین ایرانیان در مورد تامین مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم گفت: شرکت ما به عنوان اولین و تنها شرکت مورد تایید ایرانی برای تامین مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم در لیست پتروشیمی‌های کشور ثبت و بعد از پنج سال تلاش موفق به جلب رضایت پتروشیمی‌های بزرگ کشور در مورد کیفیت و تطابق با استانداردهای جهانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محصول ما قابل رقابت با برندهای آمریکایی و اروپایی بوده و کیفیت آن بالاتر از نمونه‌های چینی، هندی و کشورهای آسیایی است.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران شیمی زرین ایرانیان ادامه داد: شرکت ما طی دو سال اخیر موفق به ورود به بازار ایران شده است، اما به دلیل استراتژیک بودن محصول، نفوذ در بازار به کندی انجام می‌شود.
نیلی به صادرات این محصول نیز اشاره کرد و گفت: در سال 1400 صادرات محصول خود را به عراق و ترکمنستان آغاز کردیم و هم‌اکنون نیز محصول ما جایگاه خود را در بازار کشور پیدا کرده است.
وی مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم را قابل استفاده در پتروشیمی‌ها و صنایع پایین دست اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران شیمی زرین ایرانیان، چشم‌انداز این شرکت را در اختیار گرفتن کل بازار داخل و صادرات محصول به کشورهای روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و برخی کشورهای همسایه عنوان کرد. 
نیلی با بیان اینکه محصول این شرکت ‌هایتک و قابل استفاده در پتروشیمی‌های بزرگ است، بیان کرد: سعی داریم برای حضور بیشتر در بازارهای داخلی و نیز بازار بین‌الملل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کنیم.  
وی تسهیلات دریافتی این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تامین مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم را شامل تسهیلات سرمایه در گردش، خدمات مشاوره‌ای، نمایشگاهی و امکانات آزمایشگاهی اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی روی و منیزیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شاهین مستوفی با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به­ دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات­های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.
مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد