Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب‌آوری آبی خوبی داشته باشیم ، باید یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و یک مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی برای شهر احداث شود.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اجرای خط انتقال ماملو ، در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب‌آوری آبی خوبی داشته باشیم باید یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و یک مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی برای شهر احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این دو مخزن حدود ۷۰ میلیارد تومان است ؛ ۲۲ کیلومتر از ۲۰۰ کیلومتر شبکه آب شهر پیشوا فرسوده است که از این میزان، هشت و نیم کیلومتر آن در اولویت قرار دارد و نیازمند اعتبار ۳۴ میلیارد تومانی است.

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران  افزود: همچنین ۱۱۵ کیلومتر از ۱۶۸ کیلومتر شبکه روستایی شهرستان پیشوا دارای فرسودگی است ؛ به واسطه مشکلات اعتباری نتوانسته‌ایم اقدام مثبت و اثرگذاری در روستاها داشته باشیم ولی با پیگیری‌های صورت گرفته ، ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای حفر هفت حلقه چاه و احداث ۲۳۰۰ مترمکعب مخزن و ۱۵.۵ کیلومتر شبکه خط انتقال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبرساني متر مکعبی یک مخزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان