Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:51:09 GMT

ستایش «روز بزرگ» از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۴۱۷

ستایش «روز بزرگ» از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: رجاء واثق دارم ارتش قهرمان با پشتوانه‌های مطمئن تخصصی و تجارب ارزنده، شناخت دقیق تهدیدات متصور پیش روی میهن اسلامی و برخورداری از نیروی انسانی مومن، بصیر، متعهد، انقلابی و ولایت‌مدار لحظه‌ای از مجاهدت فکری و عملی در این راستا، به عنوان مساله امروز و فردای کشور غفلت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر باقری در این پیام خطاب به سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مومن، شجاع و مجاهد آن سازمان مقتدر و خانواده‌های شریف و مصمم آنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در این پیام آمده است: این روز بزرگ که در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی یادآور خاموش شدن فتنه ضد انقلاب و منافقین پلید در انحلال ارتش پس از سقوط رژیم وابسته پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است در گذر زمان عمق تدبیر و تصمیم حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر حفظ ارتش و پی ریزی یک توان راهبردی مکتبی و نیروی موثر و سلحشور در کنار سایر نیروها و نهادهای برآمده از متن انقلاب و مردم مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و صیانت از دستاورد ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی پدیدار ساخت.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل ارتش پیام داد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ناامید کردن مردم بزرگ ترین خیانت است

این پیام می افزاید: تاریخ ۴۴ ساله اخیر کشور عزیزمان عرصه ها و لحظه های شکوهمند، پرافتخار و پرشماری را یادآوری می‌کند که در صحنه آن نقش آفرینی‌های حماسی و تعیین‌کننده ارتشیان فداکار و سلحشور برای مقابله قاطعانه با ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در همراهی با سایر نیروهای مدافع انقلاب در کردستان و سپس از جنگ تحمیلی جهانی هشت ساله صدام علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران و در ادامه تا به امروز در میدان های متنوعی از جهاد و رشادت در قدرت سازی برای میهن عزیز، می‌درخشد.

سرلشکر باقری افزود: در طلیعه قرن پانزدهم شمسی و در شرایط خطیر تاریخی حاضر که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متحد و مقتدر با درک صحیح و عمیق از واقعیات و مقتضیات فراروی خود در صف واحد با نصب العین قرار دادن " بیانیه گام دوم انقلاب" ، نقشه راه "قوی شدن" را بر اساس منویات و تعالیم حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای با ظرفیت افزایی دفاعی و بازدارنده پرشتاب‌تر از گذشته به پیش می برند، رجاء واثق دارم ارتش قهرمان با پشتوانه‌های مطمئن تخصصی و تجارب ارزنده، شناخت دقیق تهدیدات متصور پیش روی میهن اسلامی و برخورداری از نیروی انسانی مومن، بصیر، متعهد، انقلابی و ولایت‌مدار لحظه‌ای از مجاهدت فکری و عملی در این راستا به عنوان مساله امروز و فردای کشور غفلت نخواهد کرد.

این پیام می افزاید: با گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان همیشه جاوید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه صیاد دلها امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، توفیق دائمی این سازمان مقتدر را در کنار سایر قوای مسلح و مدافعان امنیت کشور برای پاسخ قاطع و درخور به توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان از درگاه قادر متعال طلب می‌کنم.

۲۱۲۱۲

کد خبر 1622679

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر محمد حسین باقری ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان