Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:47:13 GMT

طرز تهیه حلیم بازاری را یاد بگیرید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۶۸۸

طرز تهیه حلیم بازاری را یاد بگیرید

به‌قول صادق هدایت: خوراک یک عنصر بزرگ زندگانی‌ست که تاثیر انکارناپذیری در اخلاق و روش انسان دارد.

پس با تکیه بر این جمله می‌توان گفت که یادگرفتن طرز تهیه حلیم می‌تواند معجزه و رفتار شما را از این‌رو به آن‌رو کند. برای درست‌کردن حلیم شما گزینه‌های زیادی را رو به رویتان دارید؛ از حلیم گندم گرفته تا حلیم بادمجان همگی رنگ و بوی خاص خودشان را به سفره می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما علاوه‌بر یادگیری آموزش طرز پخت حلیم بازاری و خوشمزه، می‌توانید با استفاده از اسنپ مارکت به‌آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی مواد اولیه حلیم را در خانه تحویل بگیرید و از تجربه پخت آن لذت ببرید.

طرز پخت حلیم گندم

حلیم گندم یک غذای نوستالژی برای ایرانی‌ها و یادآور شب‌های ماه رمضان است. طرز تهیه حلیم گندم آسان و ماده اصلی تشکیل‌دهنده آن گندم یا بلغور گندم است. حلیم گندم را می‌توانید با سلیقه خود با انواع گوشت‌های قرمز و سفید تهیه کنید.

برای یادگرفتن طرز تهیه حلیم ابتدا باید مواد لازم برای پخت آن را آماده کنید. اگر آماده‌کردن مواد اولیه برای پخت حلیم مرغوب برایتان دغدغه است، می‌توانید با گشتن در اسنپ مارکت به تنوع بی‌نظیری از محصولات دسترسی پیدا کنید و به‌آسانی مواد غذایی مورد نیازتان را بخرید.

موادی که حلیم شما را تشکیل می‌دهد ۳۰۰ گرم گندم پوست‌کنده ۲۰۰ گرم گوشت گوسفندی ۱ عدد پیاز شکر و روغن به مقدار کافی ۱ قاشق چای‌خوری زردچوبه نمک و دارچین به مقدار کافی

میتوانید برای خرید روغن از اسنپ مارکت با بیشترین تخفیف کلیک کنید.

مراحل پخت حلیم گندم

بعد از این‌که مواد غذایی‌تان را در سریع‌ترین زمان ممکن از اسنپ مارکت تحویل گرفتید، می‌توانید برای شروع تهیه حلیم برای ۴ نفر، آستین‌هایتان را بالا بزنید. یادتان باشد که اولین خریدتان از سایت را مهمان اسنپ مارکت هستید و هزینه ارسال رایگان خواهد بود. شما برای رسیدن به یک کاسه حلیم خوش‌عطر باید ۴ ساعت صبر کنید.

برای شروع، ابتدا گندم‌های پوست‌کنده را داخل کاسه‌ای بریزید، آن را با آب پر کنید و اجازه دهید یک شب خیس بخورد. روز بعد گندم‌ها را آب بکشید و برای پخت داخل قابلمه بریزید. ۶ لیوان آب به قابلمه گندم اضافه کنید و اجازه دهید گندم‌ها با حرارت کم بپزند. بعد از به‌جوش‌آمدن مواد، برای جلوگیری از ته‌گرفتن گندم، آن را ۵ دقیقه یک‌بار هم بزنید. سپس گوشت را داخل قابلمه‌ای دیگر بریزید. در این مرحله پیاز را پوست بکنید و از وسط نصف کنید. تکه‌های پیاز را داخل قابلمه گوشت قرار دهید تا بوی زهم گوشت را بگیرد و تا یک‌بند انگشت، قابلمه را از آب پر کنید. در نهایت کمی زردچوبه روی گوشت بریزید و با حرارت ملایم به آن اجازه پختن دهید. بعد از پختن گوشت، آن را ریش‌ریش و بعد از پخت گندم، آن را به گوشت اضافه کنید. یک قاشق نمک داخل مواد بریزید. مواد را دائم به هم بزنید و مقداری روغن به آن اضافه کنید. بعد از این‌که گوشت و گندم قوام لازم را پیدا کردند، قابلمه را از روی گاز بردارید و تا خنک‌شدن مواد صبر کنید. بعد از سردشدن حلیم، آن را داخل ظرف بریزید و با شکر و دارچین تزئین کنید. حلیم بادمجان را به شکل سنتی درست کنید

اسنپ مارکت راهی آسان برای یادگرفتن طرز تهیه حلیم

تصمیم شما برای یادگرفتن دستور پخت حلیم می‌تواند شما را وسوسه کند تا برای تهیه مواد اولیه از اسنپ مارکت استفاده کنید. اسنپ با همکاری فروشگاه‌های هایپراستار، به شما این امکان را می‌دهد که کالاهای مرغوب را بدون هدردادن وقتتان در ترافیک، به‌سادگی و با کم‌ترین هزینه بخرید.

با سفارش از اسنپ مارکت می‌توانید از تخفیف‌های خوبی که شامل حال کالاهای مختلف می‌شود، استفاده کنید و خاطره‌ای لذت‌بخش از خرید و پخت غذاهای مختلف در ذهنتان حک کنید. در آخر این‌که با مراجعه به مجله اسنپ مارکت می‌توانید از بهترین و به‌روزترین دستورهای غذایی بهره ببرید و وعده‌های غذایی بکر و جدید تهیه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها اسنپ مارکت ماه رمضان اسنپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسنپ مارکت ماه رمضان اسنپ اسنپ مارکت ماه رمضان اسنپ طرز تهیه حلیم اسنپ مارکت حلیم گندم پخت حلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)