Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:04:51 GMT

تأکید امام جمعه پرند بر شناسایی علت بوی نامطبوع در این شهر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۷۱۳

تأکید امام جمعه پرند بر شناسایی علت بوی نامطبوع در این شهر

حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی زرومی در گفتگو با خبرنگار مهر بر شناسایی علت استشمام بوی نامطبوع در پرند تأکید کرد و خواستار پیگیری جدی این موضوع در سطوح مختلف شد.

امام جمعه پرند با اشاره به برخی مشکلات این منطقه گفت: یکی از مشکلاتی که مردم این منطقه با آن مواجه هستند بوی بد و متعفن فاضلاب است. این بوی بد در ساعات مختلف در سطح شهر پخش می‌شود و برای مردم بسیار آزار دهنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه اهالی شهر جدید پرند چند روزی است که در ساعاتی از شب و روز با استشمام بوی نامطبوع در منطقه روبه‌رو هستند و پیام‌های بسیاری از شهروندان به دست بنده می‌رسد که از بوی بد اعتراض می‌کنند و مسؤلان اداره آبفا و محیط‌زیست هنوز به نتیجه‌ای در این زمینه نرسیده‌اند.

کاظمی زرومی خاطرنشان کرد: سال گذشته پیگیری‌هایی در خصوص بوی بد پرند صورت گرفت؛ اما به نتیجه نرسید، حتی دفتر امام جمعه هم این موضوع را به صورت جدی دنبال کرد، تا اینکه در هفته گذشته این موضوع را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردم، از این‌رو از مسئولان سازمان آب و فاضلاب و محیط زیست خواستم که پای کار بیایند و منشأ آن را بیابند. البته طی روزهای گذشته بنده با حضور مدیران شهر، رئیس شورای شهر، رئیس آبفا، محیط زیست و سایر مسئولان در این محل حضور یافتیم، از این‌رو به صورت میدانی موضوع مورد بحث و بررسی مسئولان قرار گرفت و قرار شد این موضوع با کار کارشناسی بیشتری پیگیری شود.

وی تصریح کرد: البته بیش از این برخی کارشناسی‌ها به صورت کلی صورت گرفته بود و مسئولان وقت اظهارنظرهای در این زمینه داشتند که به نتیجه نرسیدند، در آن گزارش ۲۳ درصد مقصر بوی بد ناشی از عملکرد آب و فاضلاب و گاوداری‌های اطراف شناخته شد، باوجود اثبات این موضوع بوی بد به وسیله رانتی که داشتند، اما مانع فعالیت این دو مسئله نشده‌اند.

امام جمعه شهر پرند با بیان اینکه یک نقطه دیگر هم در روزهای اخیر به عنوان بوی بد متعفن شناخته شده است، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان مدعی شده‌اند که ممکن است آب و فاضلاب شهریار هم در این بوی بد شریک باشد، البته طبق کار کارشناسی هم‌اینک دلیل این بوی بد متعفن، بخشی ناشی از زباله‌های دپو شده اطراف شهر، بخشی ناشی از پسماند نیروگاه اطراف، بخشی ناشی از ورود آب و فاضلاب شهریار به ۳۰ کیلومتر پس از پرند است.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است تا به صورت دقیق و جهادی موضوع بوی نامطبوع در شهر پرند پیگیری شود تا به نتیجه برسد، تأکید کرد: این بوی متعفن، وضعیت نامطلوبی را در شهر حاکم کرده است، به همین منظور فرماندار پرند، مدیریت محیط زیست استان تهران را دعوت کردند تا در یک بازده زمانی مرکز این بوی بد شناخته شود و نسبت به آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

کد خبر 5469250

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه پرند بوی نامطبوع حفاظت از محیط زیست ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان اردبیل ارتش جمهوری اسلامی ایران گرگان ایلام بوی نامطبوع آب و فاضلاب بوی بد امام جمعه محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند