Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بنا به دستور رییس جمهور باید فقر مطلق در زمینه خوراک، پوشاک و مسکن تا پایان سال ۱۴۰۱ در کشور برچیده شود. 

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افراد دارای فقر مطلق را در این استان شناسایی و به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید برای برطرف کردن فقر مطلق در این استان تا پایان امسال تلاش، اقدام و فعالیت شود. 

احمدزاده عنوان کرد: اعتبارات هزینه نشده در کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های اجرایی دارای طرح های عمرانی و اقتصادی غیرفعال این استان پس گرفته شده و به اجرای طرح های فعال استان اختصاص می یابد. 

وی ابراز داشت: چنین اقدامی به منظور جلوگیری از برگشت خوردن اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد به حساب خزانه انجام خواهد شد.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ بهانه ای از مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این استان برای جذب نکردن کامل اعتبارات پذیرفته نمی شود. 

احمدزاده با اشاره به چند مورد غرق شدگی در  رودخانه ها و پشت سدهای کهگیلویه و بویراحمد از اوایل امسال تاکنون، اظهار داشت: علاوه بر دادن هشدارهای لازم از سوی متولیان امر، دستگاه های اجرایی مربوطه و فرمانداران ۹ شهرستان این استان باید تابلوهایی نیز در محل های پرخطر نصب شود. 

وی افزود: طرح های عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد باید در موعد مقرر اجرا و به بهره برداری برسند و تغییر این زمان نیز به هیچ وجه منطقی و پذیرفتنی نیست. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران اجرایی این استان برای اجرا و افتتاح بموقع طرح های عمرانی و اقتصادی استان همت کنند. 

احمدزاده عنوان کرد: تمامی طرح های عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد باید دارای پیوست فرهنگی و زیست محیطی باشد و مدیران اجرایی استان نیز چنین موضوع مهمی را مورد توجه جدی قرار دهند. 

وی ابراز داشت: ۱۵۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد در مناطق روستایی و جاده های ارتباطی اصلی این استان در نظر گرفته شده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع نقاط حادثه خیز این استان به کاهش تلفات و مصدومیت های جاده ای در استان کمک بسزایی می کند. 

احمدزاده اظهار داشت: یک پُل معلق فلزی در ورودی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا ساخته شود و معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز مطالعات لازم را در این زمینه انجام دهد. 

وی افزود: این پُل معلق فلزی پس از ساخت به عنوان یک جاذبه گردشگری می تواند در جذب گردشگران برای شهر توریستی سی سخت تأثیرگذار باشد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عزل و نصب مدیران اجرایی در شهرستان های این استان با هماهنگی فرمانداران باشد و بدون نظرخواهی از آنان انجام نشود. 

احمدزاده عنوان کرد: یک پویش برای صیانت از عرصه های منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد و مبارزه با انواع آفت ها از جمله آفت برگ خوار بلوط در این استان تشکیل و فعال شود. 

وی ابراز داشت: انتظار می رود که رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز برای تشکیل و فعال شدن این پویش در استان پای کار آمده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اعتبارات اشتغالزایی امسال این استان با تلاش ها، پیگیری ها و رایزنی های لازم از سوی مسئولان اجرایی استان از ۴۵۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت. 

سید احسان عسکری اظهار داشت: این میزان اعتبار برای کمک به ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و بهبود معیشت مردم کهگیلویه و بویراحمد و در بخش بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط این استان هزینه می شود. 

وی افزود: تعهد اشتغال کهگیلویه و بویراحمد برای امسال ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر بوده که از سوی دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تصویب رسیده و باید محقق شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معضل بیکاری یکی از چالش های مهم کشور و استان بوده و کاهش آن نیز جزو دغدغه های اصلی مسئولان ملی و استانی است. 

عسکری عنوان کرد: یکی از درخواست ها و مطالبه های به حق مردم کهگیلویه و بویراحمد از مدیران اجرایی این استان ایجاد اشتغال و کاهش معضل بیکاری در استان است. 

وی ابراز داشت: متولیان امر و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد اشتغال و کاهش معضل بیکاری در این استان تلاش پیوسته، شبانه روزی و مسئولانه داشته باشند. 

حدود یک ساعت از ابتدای این نشست به طور غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران رسانه های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

برچسب‌ها بیکاری کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی یاسوج اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی بیکاری کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی یاسوج اعتبار استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح های عمرانی و اقتصادی مدیران اجرایی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا