Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@07:43:32 GMT

آمار محبوبیت زبان های جهانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۹۷۴

آمار محبوبیت زبان های جهانی منتشر شد

حال در ادامه قصد داریم چند زبان زنده دنیا همانند انگلیسی، فرانسه و آلمانی را معرفی کنیم تو دنیا جزو زبان های پر درخواست است که به واسطه آن می توانید آینده شغلی خود را نیز رونق بخشید. پس اگر آب دستتان است زمین بگذارید و ادامه مطالب را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید.

خبر خوب این که این مقاله برای افرادی که می خواهند یکی از این سه زبان را انتخاب کنند برای یادگیری به شدت توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی کاربردی ترین زبان های دنیا

حال که تا اینجا همراه ما بوده اید، یعنی تمام عزم خود را برای یادگیری زبان های غیر فارسی جذب کرده اید. تبریک می گوییم چرا که خواندن این مطالب اتفاقی نیست و هرکس قابلیت آشنایی با حقایق را نخواهد داشت.

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کدام زبان خارجه برای آینده مفید تر و کاربردی تر است؟

بله درست است هر زبان جایگاه خود را دارد که به واسطه آن می توانید در حوزه مربوطه فعالیت داشته باشید اما زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی جزو کاربردی ترین زبان های دنیا می باشند. حتی اگر قصد آموزش زبان های گفته شده را دارید مقاله روش های خاص آموزش زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه در سال جدید! قطعا میتواند بهترین کمک را به شما کند تا بتوانید بهترین زبان را انتخاب کنید و یا آموزش هر زبانی را که مایل هستید را ببینید. اما در ادامه تمامی مزایا و چگونگی یادگیری این سه زبان را شرح داده ایم که بعد از پایان مقاله هرچه سریعتر برای یادگیری آن ها اقدام کنید.

زبان انگلیسی

یکی از پر کاربردی ترین زبان ها زبان انگلیسی می باشد که به عنوان زبان بین المللی هم نیز شناخته شده است. شما به کمک یادگیری زبان انگلیسی می توانید قدرت تمرکز خود را افزایش دهید و یک موضوع را راحت بیاموزید. خیلی افراد فکر می کنند یادگیری زبان انگلیسی بسیار دشوار است اما در واقع اینطور نیست. شما می توانید با کمی تلاش و پشتکار در کمتر از شش ماه با اصول و لغات اولیه زبان انگلیسی آشنا شوید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

حال شاید بپرسید یادگیری زبان انگلیسی دیگر چه مزایای می تواند داشته باشید؟

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، زبان انگلیسی زبان بین المللی می باشد و ۹۰ درصد افراد جامعه به این زبان مسلط هستند. چنانچه بتوانید زبان انگلیسی را به خوبی بیاموزید، مطمئن باشید که موقعیت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شماست. افزایش اعتماد به نفس از دیگر مزایای می باشد که نه تنها یادگیری زبان انگلیسی بلکه با یادگیری دیگر زبان های خارجه به دست خواهید آورد.

 زبان فرانسه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که علاوه بر زبان انگلیسی دیگر چه زبانی می تواند به رشد و پیشرفت شما کمک کند؟

قطعا آن زبان زبانی نیست جز زبان فرانسه

اگر فکر می کنید زبان فرانسه تنها مختص کشور فرانسه است سخت در اشتباه هستید زیرا کشورهایی همچون بلژیک، آمریکا و سوئیس برای تعامل با یکدیگر از زبان فرانسه استفاده می کنند. حال وقت آن رسیده که برای یادگیری زبان فرانسه به عنوان زبان دوم خود اقدام کنید.

مزایای یادگیری زبان فرانسه

طبق اطلاعات به دست آمده حدود ۳۰۰ میلیون نفر از مردم دنیا به زبان فرانسوی مسلط هستند. اگر قصد مهاجرت به کشورهای فرانسوی و یا حتی غیر فرانسوی دارد، یادگیری این زبان تا حد زیادی می تواند شما را به اهدافتان نزدیک کند.

همچنین اگر جزو افرادی هستید که به دنبال موقعیت های شغلی بسیار عالی می باشید، یادگیری زبان فرانسوی می تواند شما را در پیمودن این راه کمک کند. بسیاری از صاحبان کسب و کار برای کارمندانی که به زبان فرانسوی تسلط دارند، حقوق و مزایای ویژه ای در نظر می گیرند.

برای یادگیری زبان فرانسه نیاز به زمان طولانی ندارید زیرا اگر بخواهید اصول پایه را یاد بگیرید بیش تر از دو ماه طول نخواهد کشید. سعی کنید تا حد امکان لغات ضروری این زبان را بیاموزید و هر روز با خود تکرار کنید تا سریعتر به نتیجه مطلوب  برسید.

زبان آلمانی

سومین زبانی که جزو محبوب ترین زبان های خارجی می باشد، زبان آلمانی است. خوشبختانه زبان آلمانی در قرن جدید طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که دلیل آن این است به واسطه زبان آلمانی می توان ارتباطی میان نیروگاه های اقتصادی جهان ایجاد کرد. کشور آلمان برای افرادی که می خواهند سریع تر به موقعیت های عالی شغلی دست یابند بهترین گزینه می باشد.

مزایای یادگیری زبان آلمانی

لازم به ذکر است که کشور آلمان به دانشجویان خود بورس های تحصیل زیادی را اعطا می کند که می توان گفت بهترین مزیت یادگیری زبان آلمانی همین مورد است.

برای یادگیری زبان آلمانی بهتر است زبان انگلیسی را از قبل به خوبی یاد داشته باشید چرا که ریشه این دو زبان مانند هم هستند.

یادگیری اصول و گرامر زبان آلمانی جزو ضروریات می باشد همه طالبان زبان آلمانی باید به خوبی با قواعد آن آشنایی داشته باشند.

رسیده ایم به بخش پایانی مقاله! در این یادداشت سعی کردیم شما را با محبوبترین زبان های خارجی دنیا در قرن جدید را آشنا کنیم. به طور کلی می توان گفت هر چقدر که شما بر روی یادگیری زبان های خارجه گوناگون سرمایه گذاری کنید، نه تنها ضرری نخواهید دید بلکه می توانید آینده خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید.

کد خبر 670496 برچسب‌ها زبان رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زبان رپرتاژ آگهی یادگیری زبان انگلیسی برای یادگیری زبان ترین زبان زبان فرانسه زبان آلمانی کاربردی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد. مهلت ارسال آثار این جایزه تا ۳۱ شهریور است.

سی‌ودومین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی، در سه بخش تألیف، ترجمه و تصحیح که برای نخستین‌بار طی سال گذشته میلادی (۲٠۲۳) به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف (غیر از ایران) چاپ شده است، در بهمن‌ماه ۱۴٠۳ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال از تمام ناشران، پدیدآورندگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند یک نسخه مکتوب از کتاب موردنظر خود را برای شرکت در این دوره از جایزه به نشانی دبیرخانه و نسخه الکترونیک کتاب را نیز به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.bookaward.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان موضوع آثار ارسالی در بخش مطالعات اسلامی شامل کلیات، معارف اسلامی، تاریخ اسلام، رجال، اخلاق، علوم قرآنی، حدیث، ترجمه متون اسلامی، قرآن‌پژوهی و تفسیر، فقه و حقوق اسلامی، علم کلام، فلسفه، تصوف و عرفان، تاریخ علم در اسلام، فرهنگ و تمدن اسلامی، اقتصاد اسلامی، هنر و معماری اسلامی، مطالعات اسلامی معاصر و … و در بخش مطالعات ایرانی شامل کلیات، زبان و زبان‌شناسی ایرانی، مردم‌شناسی، تاریخ علم در ایران، شعر و ادب فارسی، تاریخ ایران، هنر و معماری ایرانی، تاریخ و تمدن ایران باستان، ترجمه آثار اندیشمندان ایرانی و… است.

آثار ارسالی باید از ابتکار و خلاقیت در ارائه بینش اسلامی و تحقیقات و مطالعات ایرانی و بهره‌مندی از ارزش فرهنگی درخور توجه و منطبق با معیارهای تحقیقی و پژوهشی و استناد به منابع معتبر و علمی، برخوردار باشند.

تناسب حجم کتاب با محتوا، فصل‌بندی موضوعات، رعایت هماهنگی فصل‌ها و یک‌دستی مطالب، ذکر فهارس فنی، اهتمام به ویراستاری، آرایه مناسب کتاب و نداشتن اغلاط چاپی، رعایت معیارهای اساسی ترجمه در کتاب‌های ترجمه‌شده، رعایت آداب و قواعد تصحیح انتقادی متون به همراه توضیحات و حواشی لازم و ارائه نسخ بدل به حد کافی در کتاب‌های تصحیح‌شده از ویژگی‌های آثار ارسالی است.

کد خبر 6093284 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد