Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@12:07:58 GMT

معرفی گیربکس sew مدل شافت مستقیم و آویز

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۰۳۶

معرفی گیربکس sew مدل شافت مستقیم و آویز

ما در این مقاله مشخصات خرید گیربکس SEW را به شما معرفی میکنیم تا خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید. به علاوه سعی کردیم تا برخی از ویژگی های اصلی گیربکس آویز و گیربکس هلیکال شافت مستقیم را بیان کنیم تا بهتر با این دستگاه صنعتی پر کاربرد آشنا شوید.

گیربکس sew چگونه دستگاهی است و عملکرد آن به چه صورت است؟

گیربکس SEW یک دستگاه صنعتی است که در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توان گفت گیربکس SEW یک نوع قطعه واسطه میان تولید کننده انرژی و مصرف کننده آن است و اگر اشکالی در این بخش ایجاد شود باعث خراب شدن کارکرد کلی دستگاه می شود. به بیان ساده تر وظیفه گیربکس اتصال به الکتروموتور و انتقال نیرو از دستگاه به مصرف کننده است.

گیربکس SEW با توجه به برترین تکنولوژی حال حاضر دنیا طراحی و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شود. کاربرد بالای این محصول در صنایع مختلف باعث می شود که تقاضای زیاد و مختلفی برای این گیربکس در حیطه های مختلف کاری ایجاد شود.

گیربکس SEW در چه مدل هایی طراحی و روانه بازار می شود؟

گیربکس SEW در مدل های مختلفی طراحی می شود. کمپانی بزرگ SEW آلمان با توجه به نیاز های صنعتی بشر که هر روز رو به سمت تکامل دارد سری های بیشتری را به انواع گیربکس و موتور گیربکس خود اضافه می نماید. اما اگر بخواهیم به صورت کلی گیربکس اس ای دبلیو را دسته بندی کنیم میتوانیم موارد زیر را نام ببریم:

گیربکس هلیکال یا همان شافت مستقیم آویز یا همان موازی گیربکس کرانویل یا همان شافت از بغل دور متغیر حلزونی خورشیدی

تمامی مدل های بالا با توجه به نیاز مشتری قابلیت اضافه شدن پایه و فلنج را دارا می باشد.

مزایای خرید گیربکس SEW از نمایندگی

هر کارفرما با توجه به صنعتی که در آن فعالیت می کند باید بهترین گیربکس را خریداری نماید. همان طور که می‌ دانید زمانی که نوع کالا را متناسب با شرایط و نیاز خرید می کنید، بهره مندی را افزایش می دهید.
بهره‌مندی حداکثر به معنای صرف هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای کالاهای صنعتی است. از آنجایی که کالاهای صنعتی هزینه بسیار زیادی را برای تملک به خود اختصاص می دهند. بنابراین بیشتر افراد سعی می‌کنند گزینه‌های بادوام و با کیفیت را خریداری کنند. علت این موضوع نیز مشخص است.

به همین جهت تنها جایی که میتوان با خیال راحت خریدی مطمئن داشت نمایندگی گیربکس SEW در ایران است. خرید از نمایندگی گیربکس SEW علاوه بر دریافت ضمانت نامه کتبی دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.

گیربکس آویز SEW رایج ترین محصول صنعتی در بازار

گیربکس آویز یکی دیگر از انواع مدل های رایج گیربکس است که از لحاظ زیادی به گیربکس شافت مستقیم SEW یا همان هلیکال شباهت دارد. اما به رغم شباهت زیاد این دو گیربکس تفاوت خاصی را با هم دارند. شافت ورودی و خروجی در گیربکس های آویز برخلاف گیربکس شافت مستقیم به صورت موازی قرار دارد به همین دلیل به این گیربکس گیربکس شافت موازی نیز گفته می شود.

به طور معمول از گیربکس آویز SEW جهت میکس و مخلوط کردن مواد مختلف صنعتی استفاده می شود. اگر قصد خرید گیربکس آویز را دارید پیشنهاد ما این است که حتما آن را از نمایندگی گیربکس SEW در ایران خریداری نمایید تا از لحاظ کیفیت دستگاه آسوده خاطر باشید.

بررسی مشخصات فنی گیربکس آویز یا شافت موازی

اگر به دنبال مشخصات فنی گیربکس آویز SEW یا شافت موازی SEW هستید ما به صورت کلی مواردی را در ادامه عنوان خواهیم کرد تا بیشتر با این گیربکس آویز SEW آشنا شوید:

امکان نصب در هشت حالت مختلف نصب بسیار آسان و ساده قابل ارائه در انواع پایه دار و بدون پایه فلنچ دار و بدون فلنچ شافت دار و بدون شافت دوام و پایداری بالا گستره بالای نسبت تبدیل کیفیت بالای ساخت برخی از کاربرهای گیربکس آویز SEW در صنایع مختلف

همان طور که اشاره کردیم گیربکس آویز SEW دارای کاربری های بسیاری در صنایع می باشد که برخی از صنایع زیر می تواند مهمترین آنها باشد:

صنایع لجیستیک نیروگاهی نفت و گاز و پتروشیمی آب و فاضلاب سیمان و فولاد جرثقیل و وینچ های سقفی میکسرها آسیاب ها

گیربکس هلیکال از چه ساختاری تشکیل شده است؟

گیربگس هلیکال معمولا از چرخ دنده، یاتاقان و پوسته تشکیل شده است. ساختار این نوع گیربکس به گونه ای است که در آن از چرخ دنده های مارپیچی استفاده شده است که باعث می شود تا این گیربکس حرکات نرم و منعطفی را داشته باشد. گیربکس های هلیکال جزو پراستفاده ترین و پر تقاضاترین مدل های گیربکس در بازار محسوب می شوند.

گیربکس هلیکال در بیش تر موارد برای دورهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این کار به این دلیل انجام می شود که چرخ دنده های هلیکالی باعث بالا رفتن دوام و پایداری این گیربکس می شوند و باعث بالا رفتن قابلیت های مشابه در این گیربکس می شوند. گیربکس های هلیکال برای کارهای بلند مدت و سخت بسیار مناسب هستند و شرکت ها و کارخانه های بزرگ استفاده از این گیربکس را جزو اولویت های خود قرار می دهند.

خرید گیربکس هلیکال از نمایندگی چه مزایایی دارد؟

با خرید و استفاده از گیربکس هلیکال از نمایندگی گیربکس SEW می توانید از مزایای این محصول بهره مند شوید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

کیفیت و توان بالای دستگاه دوام و مقاومت بالا در شرایط کاری سخت طول عمر مفید کاری بالا برخورداری از ویژگی بک لش قیمت به صرفه و اقتصادی معرفی نمایندگی معتبر جهت خرید انواع گیربکس sew

گروه صنعتی هیپکو یک مجموعه صنعتی معتبر و با تجربه در ایران است که وظیفه تامین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی شرکت sew را بر عهده دارد. این گروه صنعتی تمامی محصولات ارائه شده را با بالاترین کیفیت و به صورت اورجینال و اصلی به مشتریان عرضه می کند.

گروه صنعتی هیپکو همکاری های مختلفی را نیز با سایر شرکتهای مطرح دنیا در زمینه تولید انواع گیربکس دارا می باشد. این شرکت به صورت حضوی و اینترنتی محصولات مختلف را ارائه می نماید. امکان خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فراهم می باشد.

کد خبر 1622693

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گیربکس هلیکال خرید گیربکس گیربکس SEW گیربکس sew

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد

پرسپولیس در صورت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر نیز به لیگ نخبگان آسیا راه خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان فصل 2025-2024 که از شهریورماه امسال آغاز خواهد شد، 1+2 است و از فصل بعد 1+1 خواهد شد.

با این حساب قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر مستقیما به این مسابقات راه خواهند یافت و قهرمان جام حذفی به عنوان نماینده سوم ایران راهی پلی آف این رقابت‌ها خواهد شد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان 6 دوره از 7 فصل اخیر لیگ برتر در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف در تعقیب استقلال صدرنشین است و  تا اینجا سهمیه لیگ نخبگان را به دست آورده است اما برای این تیم تنها قهرمانی یا نایب قهرمانی در لیگ برتر جواز حضور مستقیم در لیگ نخبگان یا همان لیگ الیت را صادر خواهد کرد.

پرسپولیس با کنار رفتن از جام حذفی تنها در شرایطی می‌تواند راهی رقابت‌های لیگ نخبگان شود که حداقل همین رتبه دومش را حفظ کند، چرا که سستی احتمالی سرخ‌ها و از دست رفتن رتبه دوم در مواجهه با تیمی مثل سپاهان می‌تواند این سهمیه را هم در خطر قرار دهد و در صورت سوم شدن در لیگ باید راهی مسابقات سطح دوم لیگ قهرمانان شود.

مسابقات لیگ الیت یا همان نخبگان بالاترین تورنمنت باشگاهی آسیا خواهد بود که در سال جاری با فرمت جدید و شکلی نو برگزار خواهد شد و تیم‌های شرق و غرب قاره با هم روبرو خواهند شد.

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان