Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان می‌گوید بازیکنانش مصمم هستند بازی خوبی مقابل التعاون انجام دهند و به هیچ وجه بازی دفاعی فکر نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل التعاون اظهار کرد: بازی قبل مقابل التعاون شکست خیلی بدی داشتیم و می‌دانیم که فردا بازی سرنوشت ساز و مهمی داریم که هم می‌تواند به ما کمک کند و هم می‌تواند مشکلات زیادی برای ادامه کار به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بسیار با نظم و باهوش بازی کنیم. التعاون نتایج خوبی گرفته و قابل احترام است اما امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: دو شکست پشت سر هم بازیکنان را اذیت کرد اما همه مصمم هستند و تلاش می‌کنند بازی خوبی انجام دهد. امیدوارم احساساتی نشوند و با همان سبک خودمان ادامه دهند تا بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. ما همیشه سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. طبیعی است که در چنین بازی‌هایی موقعیت‌هایی داشته باشیم اما بازیکنان باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. در بازی سوم نمی‌شود بازیکنان را سنجید چون بازی را از دست دادیم و فقط بازی دوم کمی موقعیت هدر داریم. با این حال به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم اگر تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نویدکیا با بیان اینکه "ما با روش همیشگی خودمان بازی می‌کنیم،" گفت: سعی می‌کنیم هجومی بازی کنیم اما نسبت به بازی قبل باید باهوش تر و خوش شانس تر باشیم تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کنیم. به جز پورقاز بقیه بازیکنان ما در کنار تیم هستند و با تمام قوا بازی خواهیم کرد. اخراج بازی قبل هم جزو اتفاقات فوتبال است و کارمان را با همان روش همیشگی ادامه خواهیم داد.

تقابل سپاهانی‌ها مقابل التعاون در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا بامداد (سه‌شنبه) ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم نويدكيا تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی مقابل التعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود

لوئیز انریکه قول داد تیمش در بازی برگشت عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

طرفداری | پاری سن ژرمن باز هم در دور رفت یک مرحله لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. 

شکست 1-0 مقابل دورتموند در وستفالن همچنان امیدها را برای پاری سن ژرمن در هفته آینده زنده نگه داشته است. تیم لوئیز انریکه پس از نیمه اول کابوس‌وار، در چهل و پنج دقیقه دوم عملکرد خوبی داشت و اگر فرصت‌سوزی خط حمله نبود می‌توانست به یک تساوی دست یابد. سرمربی اسپانیایی در اولین واکنش به بازی مقابل دوربین کانال پلاس گفت:

فوتبال همین است. بازی متعادلی بود اما 

می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. بازیکنان پاری سن ژرمن کمی تحت تاثیر جو قرار گرفته بودند. ما تیر دروازه را هدف قرار دادیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. در پاریس بسیار قوی خواهیم بود و هوادارانمان از ما حمایت خواهند کرد

. چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت که اتفاق بسیار خوبی است. امروز ما ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. 

مصدومیت لوکاس هرناندز؟ هنوز خبر جدیدی در مورد وضعیت او نداریم، به نظر نمی‌رسد خیلی مثبت باشد، اما باید منتظر نظر پزشکان باشیم. نمی‌توانیم بگوییم که او به بازی برگشت خواهد رسید یا نه.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد