Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نی ریز، فرماندار نی‌ریز امروز در مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: اهمیت کمک خیرین به زندانیان جرائم غیرعمد بر کسی پوشیده نیست و بهره‌گیری از آموزه‌های فرهنگی در این امر می تواند کارگشا باشد.

مختار یوسفی با اشاره به حضور پر رنگ خیرین ادامه داد: خیرین کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد پرداخت کردند که مجموع آن بیش از 470 میلیون تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری نی‌ریز نیز در این مراسم اظهار داشت: این که ما از اموالمان بگذاریم و اگر سعادت پیدا کنیم، بتوانیم یک زندانی را به کانون گرم خانواده برگردانیم، بسیار ستودنی است.

حسین غضنفرنژاد افزود: همه ما دغدغه داریم به انسانهایی که به هر دلیلی آسیب دیده‌اند و در زندان هستند، توجه کنیم. توجه به این افراد و خانواده‌های آنها بسیار ارزشمند است و مسیر برکت را به زندگی شما خیرین عزیز خواهد داد.

دادستان نی‌ریز هم با اشاره به آیات قرآن گفت: مثل آنان که اموالشان را در راه خدا انفاق می‌کنند، مثل دانه‌ای است که از آن هفت خوشه می‌روید و در هر خوشه 100 دانه است. خداوند در حد اعلا و خیرین کمک خواهد کرد و این اتفاق زمانی ارزشمند خواهد بود که در راه خدا و برای خدا باشد; این نوعی معامله با خدا است که سراسر سود است؛ البته تضمین سود این معامله شرط دارد که بخشش مال، بدون منت و فقط برای رضای خدا باشد.

اکبر شهسوار اضافه کرد: شاید برخی بگویند چرا باید به افراد خلافکار کمک کنیم؟ این در حالی است که ما تنها به محکومان جرائم غیرعمد کمک می‌کنیم، افرادی که بدون هیچ تعمدی و بنا بر اقتضائات وارد زندان شده‌اند.

وی ادامه داد: یک نفر به خاطر مهریه، یک نفر به خاطر نوسانات بازار و یا جوانی که سوار بر خودرو یا موتورسیکلت به هر دلیلی متحمل پرداخت دیه شده است. حال یا بیمه نداشته یا میزان دیه آن قدر بالا بوده که بیمه نپرداخته و روانه زندان شده است.

دادستان نی ریز بیان کرد: آیا کسی می‌تواند بگوید من مصون از آن حوادث هستم؟ افرادی که شغل و آبرو و خانواده داشتند، بنا بر اتفاقات وارد زندان شده‌اند و فرزندانشان هر شب به امید این که فردا پدرشان به خانه برگردد، سر بر بالین می‌گذارند.

وی با اشاره به این که در جشن گلریزان سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد، گفت: نی ریز به لحاظ کمک‌های خیرین، بعد از شیراز رتبه دوم را در استان فارس دارد و این چیزی نیست جز همت شما خیرین عزیز. مبلغی که هم‌اکنون برای همه زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان نی‌ریز مورد نیاز است، نزدیک به ۷ میلیارد تومان است و مبلغی که ستاد دیه پرداخت می‌کند، ۲ تا ۳ برابر آن چیزی است که شما کمک می‌کنید.

شهسوار خاطرنشان کرد: سال گذشته این ستاد ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد و با کمک شما خیرین، ۱۳ نفر از زندانیان آزاد شدند که امیدواریم که امسال بیشتر از سالهای قبل این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن گلریزان خیرین نی ریزی زندانیان کمک های خیرین زندانیان جرائم غیرعمد میلیون تومان نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین

رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مرذم عزیز هستند.

او، دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، میتواند زمینه ازادی کل زندذانیان جرایم غیر عمذد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوسست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد