Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:27:13 GMT

می‌خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم/ وظیفه سنگینی داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۲۴۳

می‌خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم/ وظیفه سنگینی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با آهال ترکمنستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: قسمت دوم لیگ قهرمانان از فردا برای ما شروع می‌شود. تمام تمرکز ما روی بازی فردا است. تکرار می‌کنم گروه سختی داریم و تمام تیم‌ها خوب هستند. هم ما و هم آهال شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کرده ایم و بازی سخت‌تری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بازی‌ها و حساسیتش را می‌دانیم. نیاز داریم فردا با تمرکز کامل بازی کنیم و از اشتباهات دیدار قبل استفاده کنیم.

وی افزود: آهال فردا با تمام قدرت بازی می‌کند تا برنده شود و خودش را در کورس صعود نگه دارد. این باعث می‌شود وظیفه ما سنگین‌تر شود. در این جام شما باید پیروز شوید. در دو بازی اول به رغم شایستگی‌ها پیروز نشدیم. در بازی سوم لحظه آخر برنده شدیم. این برای ما خیلی مهم و حیاتی است.

سرمربی فولاد تصریح کرد: برای این مسابقات کامل برنامه ریزی کرده ایم. نمی خواهیم تیم دوم گروه باشیم. تمام تیم ها دوست دارند به عنوان صدرنشین صعود کنند. تمرکزمان این است که حداکثر امتیازات را کسب کنیم. نکته مهم این صعود این است که حداکثر تمرکز را در هر مسابقه داشته باشیم و حداکثر امتیاز را بگیریم. به جایگاه فعلی خودمان در جدول توجه نمی کنیم.

نکونام یادآور شد: قطعا بازی فردا متفاوت است. مهم این است روز آخر وقتی بازی ها تمام می شود چه جایگاهی به دست بیاوریم. هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. نیاز داریم در هر بازی با تمام تمرکز و انرژی بازی کنیم و به موفقیت برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین حمید بوحمدان هافبک فولاد در نشست خبری این مسابقه گفت: بازی سختی با آهال داریم. می دانیم از بازی چه می خواهیم. این مسابقه می تواند کلید صعود ما باشد. امیدوارم با تمرکز و جدیت بتوانیم برنده بشویم.

وی در خصوص تاثیر برد در بازی رفت برای مسابقه برگشت، اظهار کرد: صد درصد تاثیر دارد. در بازی رفت کار را برای خودمان سخت کردیم. می توانستیم زودتر به گل برسیم و از شانس های خودمان استفاده نکردیم. ان شاءالله در این بازی از فرصت هایمان استفاده کنیم.

ادامه دارد..

کد خبر 5469301

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جواد نکونام فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو کشتی فرنگی کشتی آزاد فوتسال قهرمانی آسیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

او در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر «میگل رودریگو» سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

کد خبر 6089582

دیگر خبرها

  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم