Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:56:58 GMT

شرکت های بیمه بیماران خاص البرزی را بیشتر حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۳۶۲

شرکت های بیمه بیماران خاص البرزی را بیشتر حمایت کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز یکشنبه در نشست کمیته  بیماران خاص و نادر استان البرز پیشنهاد داد تا دانشگاه علوم پزشکی استان آمار دقیق را در سامانه واحد جامعه هدف برنامه ریزی و طراحی کند. 
وی گفت:  مصوب شود هر بیمارستان دولتی چند تخت را به بیماران خاص اختصاص دهد. 
ولی پور افزود: انجمنی با همین نام تشکیل شود تا بحث ساماندهی بیماران خاص تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرموده ‎اند؛ "ما می خواهیم اگر کسی در خانواده مریض شد آن خانواده بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد، باید کاری کنیم که بیمار جز درد و رنج بیماری درد دیگری نداشته باشد"، اظهار داشت: بیماران خاص در استان البرز بیش از سال های گذشته، نیاز به توجه و نگاه ویژه تری دارند.

ولی پوری، با بیان اینکه نام گذاری روز ملی تحت عنوان حمایت از بیماران نادر داریم، بیان داشت: همکاری هرچه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی البرز با همه دستگاه‌ها ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه بیماران خاص کاستی ها و مشکلات زیادی دارند که باید متولیان ورود کنند تا از حجم مشکلات آن ها کاسته شود، افزود: دستگاه‌ها موظف به عملیاتی کردن و اجرای آن هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: خیران سلامت کمک به این بیماران را در دستور کار خود قرار دهند و تا حد امکان گره از مشکلات این بیماران بگشایند.

وی همچنین بر دسترس قرار دادن تخصص های لازم برای درمان بیماری، فراهم کردن داروها و تجهیزات مورد نیاز و حمایت مالی و توسط دستگاه‌های ذی ربط تاکید کرد.

ولی پوری گفت:  آگاه سازی خانواده‌ها برای پیشگیری از بروز این نوع بیماری‌ها و آموزش عمومی در زمینه‌ پیامدها، علایم و نحوه تعامل با بیماران نادر و برطرف کردن نیازهای خاص دارویی و درمانی‌، اقداماتی هستند که دستگاه های اجرایی مکلف به عملیاتی کردن و اجرای آن هستند.

بر اساس آمار ارایه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز  هفت هزار و ۹۲۳ بیمار خاص  و ۱۷۴ نفر بیمار نادر در این استان هستند.

برچسب‌ها حمایت از بیماران خاص سازمان غذا و دارو استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمایت از بیماران خاص سازمان غذا و دارو استانداری البرز حمایت از بیماران خاص سازمان غذا و دارو استانداری البرز بیماران خاص دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند