Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:26:13 GMT

سومین مجموعه شعر کوچه های شهدا در بندرعباس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۳۸۶

سومین مجموعه شعر کوچه های شهدا در بندرعباس رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر حسین والا گردآورنده مجموعه شعر "نقض غرض نوعی خرق عادت است " روز یکشنبه در آیین رونمایی این اثر اظهارداشت: این کتاب سومین مجموعه شعر "کوچه های شهدا " می باشد که توسط انتشارات سومیتا به چاپ رسیده است.
وی افزود: در این کتاب از برخی از شهدای گرانقدر استان هرمزگان نامبرده شده و اشعار این کتاب به شهیدان رضا و حسین رایکا، شهید یوسف دقت، شهید علی حاجبی، شهید اسدالله رئیسی، شهید اسحق دارا، شهید غلام گلزاری، شهید غلامحسین پرخیده، شهید علی دلشادی، شهید کیدی زارعی، شهید حسن ذاکری قشمی، شهید فرخ زعیمی باوقار، شهید ناصر ارژه، شهید حسن نوروزی والا، شهید مفقود الاثر غلامعباس داشته، شهید بنحور نبی زاده بُخوانی، شهید صالح ملاحی لافتی، شهید عبدالرسول مصلحی دهویی، شهید حسین دهقانی، شهید مفقودالاثر عیسی شهروزی، شهید احمد یوسفی پور، مهراب رشیدی گلروییه، دادشاه احمدی طیفکانی، حسن نوشادی، شهید ابراهیم احترامی، شهید مکیه غلام‌علی، شهید محمد منتظری نخلی، شهید احمد هرمزی، شهید مفقود الاثر غلامعباس عفیفه، برادران شهید ابراهیم و اسحاق پایان، شهید حسین الله پرست، شهید سهراب صادق پور و مادران شهدا تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، این کتاب ادای دین شعرای هرمزگان به شهدای استان است و شامل آثار شاعرانی چون مرتضی نصیری، زینب احمدنیا، صدیقه اسلامی، امیرحسین والا، ایرج انصاری‌فرد، اعظم پشت‌مشهدی، مطهره دهقانی، عظیم مرادی، عبدالحمید انصاری‌نسب، مریم سیدافقهی، فاطمه رحمانی، مهدی احترامی، رضا انصاری‌فر، اطهر قوامی، محمود نارویی، زینب الله‌پرست و غلام امینی دومشهری است.

برچسب‌ها هفته هنر انقلاب اسلامی شهدا هرمزگان حوزه هنری کتاب مراسم رونمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی شهدا هرمزگان هفته هنر انقلاب اسلامی شهدا هرمزگان حوزه هنری کتاب مراسم رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.

مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.

دوستی گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود