Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:24:09 GMT

هفتمین مرکز نیکوکاری در قصرشیرین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۷۰۵

هفتمین مرکز نیکوکاری در قصرشیرین افتتاح شد

 به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین در آیین افتتاح این مرکز گفت:  این مرکز در منطقه حاشیه نشین پالی آباد و بلوکی های محله امیدوار واقع است که تعداد ۴۰۰خانوار نیازمند که بیشتر تحت حمایت کمیته امداد (ره) و بهزیستی هستند را تحت پوشش حمایتی خود قرار می دهد.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی و فرهنگی زیاد مناطق حاشیه نشین هدف از ایجاد این مرکز در این محله مساعدت مالی و معیشتی به جامعه هدف و برگزاری برنامه ها و آموزش های فرهنگی تربیتی در این منطقه جهت رفع و یا کاهش فقر مالی و فرهنگی در ساکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از " محمد پای برپی " صاحب این ملک به منظور افتتاح این مرکز قدردانی می کنم که حفظ کرامت انسانی و ایجاد اشتغال و شناسایی محرومان محلات و انعکاس مشکلات آن ها به مسوولان و استفاده از ظرفیت خیران از اهداف ایجاد این مرکز است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین در ادامه گفت: پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه و ارایه خدمات معیشتی به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا و توزیع البسه از خدمات ارایه شده توسط مراکز نیکوکاری قصرشیرین است.

امام جمعه قصرشیرین نیز گفت: رفع حاجت مردم از بهترین کارها در دنیا است که اهل بیت (ع) به آن بارها توصیه کرده اند و در روایت است که اگر کسی تلاش کند برای رفع حاجتی از مومنان، ثواب هفتاد هزار سال عبادت برای او ثبت می شود.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: امید است با همدلی مسوولان و خیران بتوانیم در جهت رفع نیاز نیازمندان تلاش کنیم.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: ناحیه مقاومت سپاه در راستای محرومیت زدایی تلاش های خوبی انجام داده و تلاش مجموعه مسوولان شهرستان نیز بر رفع محرومیت زدایی و مشکلات معیشتی مردم است.

«مرادعلی تاتار» از اهتمام مسوولان و اولویت کاری آن ها برای رفع مشکل حاشیه نشینی در قصرشیرین خبرداد و افزود: تلاش ما این است که همه مردم از خدمات عمومی برخوردار شوند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرینی زیرپوشش کمیته امداد  امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب‌ها قصرشیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی قصرشیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند