Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:48:23 GMT

جشن استقلال سوریه در دمشق و جولان اشغالی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۷۲۰

جشن استقلال سوریه در دمشق و جولان اشغالی +عکس

اهالی دمشق و جولان اشغالی امروز (یکشنبه) به مناسبت روز استقلال سوریه به خیابان‌ها آمده و حمایت خود را از دولت دمشق اعلام کردند.

به گزارش مشرق، امروز (۱۷ آوریل-۲۸ فروردین) مصادف با هفتاد و ششمین سالگرد خروج یا روز استقلال سوریه (به عربی: یوم الجلاء) است؛ روزی که مردم این کشور به مناسبت خروج آخرین سرباز فرانسوی از خاک سوریه در ۱۷ آوریل ۱۹۴۶، جشن می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به همین مناسبت، اتحادیه نوجوانان انقلابی سوریه با همکاری وزارت تربیت این کشور اقدام به برپایی جشنواره خیابانی در دمشق کرده و انواع گروهها با دست داشتن پرچم‌ها و نواختن موسیقی‌های ملی اقدام به راهپیمایی از میدان «عرنوس» تا میدان «استان دمشق» کردند.

در این جشنواره خیابانی شرکت‌ کنندگان با بیان وفاداری خود به حاکمیت سوریه، بر دفاع از کشورشان در برابر انواع تهدیدات و تحولات تأکید و اعلام کردند که با تمامی توان برای بازسازی سوریه و آزادسازی تمامی خاک کشور، همچنان تلاش خواهند کرد.

از سوی دیگر در جولان اشغالی نیز در شهرک «مجدل شمس» اهالی این منطقه با تجمع در میدان «سلطان پاشا الاطرش»، هفتاد و ششمین سالروز استقلال سوریه را جشن گرفتند. در این مراسم هیأتی نیز از منطقه الجلیل در فلسطین اشغالی حضور یافته بودند.

حاضرین در این مراسم نیز با سردادن شعارهایی در حمالت از بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، به ادامه مبارزه با تروریسم و مبارزه با اشغالگران صهیونیست، تا آزادی کامل جولان تأکید کردند.

گفتنی است که در جریان مبارزات مردم اهالی جولان اشغالی با اشغالگری فرانسه، ۱۵۹ تن کشته شده‌ و همچنین دهها نفر نیز در مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت سوریه جولان اشغالی رئیس جمهور سوریه دولت دمشق رئیس جمهور سوریه فلسطین رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت استقلال سوریه جولان اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت