Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:40:03 GMT

صدور حکم حبس ابد برای معاون رهبر اخوان‌المسلمین مصر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۰۰۵

صدور حکم حبس ابد برای معاون رهبر اخوان‌المسلمین مصر

دادگاهی در مصر بار دیگر «محمود عزت»، قائم مقام رهبر اخوان المسلمین مصر را به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، دادگاه کیفری مصر «محمود عزت»، معاون رهبر اخوان المسلمین را به اتهام «هجوم به مرزهای شرقی» به حبس ابد محکوم کرد.

قائم مقام ۷۸ ساله اخوان‌المسلمین مصر این‌بار برای آنچه که در رسانه‌ها به هجوم به مرزهای شرقی معروف است، برای بار سوم به حبس ابد محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عزت اواخر سال گذشته میلادی به اتهام «همدستی با حماس» برای بار دوم به حبس ابد محکوم شد.

وی همچنین متهم است که در قتل دادستان مصر هشام برکت و کشتن سربازان و کارمندان دولت نقش داشته است.

محمود عزت در دهه ۱۹۶۰ به عضویت اخوان المسلمین درآمد و در دوران ریاست‌جمهوری‌های جمال عبدالناصر، انور سادات و حسنی مبارک بارها به زندان افتاده بود.

بعد از برکناری محمد مرسی، رئیس جمهور اسبق مصر در سال۲۰۱۳ میلادی، دولت مصر به ریاست عبدالفتاح السیسی، رهبران و اعضای اخوان المسلمین را به اتهامات تروریستی تحت تعقیب و بازداشت قرار دادند.

مقامات مصری در سال ۲۰۲۰ محمود عزت را در داخل یکی از مجتمع‌های مسکونی در شرق قاهره بازداشت و روانه زندان کردند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت عبدالفتاح السیسی اخوان المسلمین محمد مرسی دولت مصر قاهره خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حبس ابد محکوم اخوان المسلمین محمود عزت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  

تمرین دیروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی‌ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری‌های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت، اما این موضوع می‌تواند به معنی کنار رفتن کدورت‌های گذشته باشد.

 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته