Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا صدیقه جهانشاهی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که امروز ووشوی ایران در رشته ساندا از کشور چین که به عنوان مبدا اصلی آن است جلو افتاده و قهرمانان و مدال‌آوران بسیاری با مربیان بومی ایرانی در کشور وجود دارند، اظهارداشت: اما متاسفانه گلستان سهمی از این مدال‌آوری‌ها و قهرمانان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ووشو گلستان در همه شاخص‌های مورد نظر فدراسیون بسیار عقب افتاده است و فاصله معناداری با این شاخصه‌ها دارد، به طوری که در ارزیابی سال ۹۵ به عنوان سی و یکمین هیات استانی در مجموعه فدراسیون شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: ووشوی گلستان در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ وضع به نسبت خوبی داشت اما از آن سال به بعد دچار افت شد و از سال ۹۶ نیز نتوانست تحرکاتی تا به امروز داشته باشد.

رییس هیات ووشو گلستان گفت: در سال ۹۶ برای اولین بار در تاریخ این رشته یک بانو به عنوان رییس هیات استانی انتخاب شد و بعد از چهار سال در آخرین ارزیابی صورت گرفته گلستان با ۱۷ پله صعود به رده چهاردهم کشور ارتقاء یافت.

وی افزود: متاسفانه نداشتن خانه ووشو به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی معضل اصلی هیات گلستان است که در این مسیر به دنبال سالن استاندارد در مرکز استان بودیم اما با قطع امید کردن از این گردش به دنبال آن در شهرستان‌ها رفتیم که سالنی به ما معرفی شد اما تاکنون تحویل داده نشده است.

وی یادآور شد: سالن مورد نظر در شهرستان کردکوی واقع بود اما به دلیل خوب نگهداری نشدن، سالن دیگر قابلیت ااستفاده نداشت و هزینه تعمیرات آن بسیار زیاد بود به همین دلیل توافقی بین پیمانکار برای ترمیم و اداره کل ورزش و جوانان گلستان صورت نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سه باشگاه خصوصی در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و نوکنده فعال هستند و شهرستان گنبدکاووس اولین‌ شهرستان شاخص استان در این رشته است.

وی ادامه داد: اکنون گلستان ۸۶۱ بیمه شده ورزشی در رشته ووشو دارد و این رشته در ۱۰‌ شهرستان دارای هیات مستقل بوده و شهرستان‌های گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر فاقد هیات مربوطه هستند.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو گرگان وزارت ورزش و جوانان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو گرگان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ووشو گرگان وزارت ورزش و جوانان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس

رئیس هیات بازرسی و انتخابات گلستان در جلسه هیات بازرسان انتخابات در گنبدکاووس گفت: به ازای هر شش شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده است.

هانی محمدی افزود: مردم می‌توانند موارد تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی به شماره ۳٠٠٠۷۵۱۱۱ ارسال کنند.

وی تاکید کرد؛ بر مبنای ماده ۷۳ انتخابات، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیر اداری در دستور کار بازرسان است.

محمدی افزود: بر اساس ماده ۸۲ قانون انتخابات در صورت بروز تخلف، موارد به دادسرا، شورای نگهبان و تخلفات اداری معرفی می‌شود.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز گفت: سلامت انتخابات وظیفه ذاتی و بنیادی هیات‌های اجرایی است و نقش بازرسان حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه جلسه هم چنین مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس تخریب نامزد‌ها در زمان انتخابات را مصداق بی دینی و بداخلاقی دانست و گفت: بازرسان با قبول مسئولیت، دین به گردن دارند و در صورت بروز هرگونه شائبه جانبداری با جدیت و قانونی برخورد می‌کنیم.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان