Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای قدس گفت: میزانواکسیناسیون وئاکسن کرونا در دز اول به ۹۴ درصد، دز دوم به ۸۸ درصد و دز سوم به ۴۸ درصد رسیده، ولی شاهد کاهش مراجعه مردم برای تزریق واکسن‌ها هستیم .

 رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان می گوید: با اینکه نسبت به هفته‌های گذشته با کاهش شیوع کرونا و کاهش شمار بیماران کرونایی بستری روبرو هستیم، ولی نباید عادی انگاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای قدس از والدین خواست تا فرزندان خود را که تاکنون واکسن کرونا و سرخک دریافت نکرده اند را هرچه سریعتر علیه این دو بیماری واکسینه کنند.

هر تب شدید که همراه با بثورات پوستی است باید جدی گرفته و برای آزمایش سرخک اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت ودرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان