Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از استانداری لرستان، جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان امروز به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان لرستان و مسوولانی از وزارتخانه‌های مختلف در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این جلسه با قدردانی از روند تخصیص بودجه به این پروژه‌ها بیان کرد: انجام تعهدات و تأمین منابع برخی پروژه‌ها حتی جلوتر از میزان پیشرفت کار است و باید با نظارت دقیق بر روند کار و هزینه‌ها، طرح‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل تبدیل اعتبارات به نقدینگی در گذشته تاکید کرد: در این دولت تلاش شده اعتبارات نقد پرداخت شود تا مشکلی در تأمین منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها پیش نیاید.

معاون رئیس جمهور در پایان با تقدیر از کسانی که با تلاش خود برای تحقق وعده‌های دولت، دولت سیزدهم را دولت صادق الوعد معرفی می‌کنند خاطرنشان کرد: اجرای کامل و دقیق مصوبات سفرهای استانی رئیس‌ جمهور، اعتبار دولت و آبروی خدمت‌گزاران دولت مردمی است.

استاندار لرستان نیز در این جلسه بر پیگیری مداوم برای به نتیجه رسیدن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا مدیران استانی و وزارتخانه‌ها باید پیگیری و همکاری لازم را داشته باشند. /فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر