Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده قرارگاه غرب ارتش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ارتش« ۲۹فروردین ماه» در سالن جلسات شهید ادبیان قرارگاه غرب ارتش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته ارتش برنامه ها و اقدامات خوبی پیش بینی شده از جمله؛ مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح پادگان و بین خانواده های نظامی، محفل انس با قرآن برای خانواده ها و پادگان نظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه که امروز شنبه ۲۷فروردین ماه برگزار شد، عطرافشانی گلزار شهدا، تکریم از خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و دیدار با خانواده معظم شهده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سلیمان طاهری تاکید کرد: روز ۲۹ فروردین رژه نیروهای مسلح راس ساعت ۸:۳۰ صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور مسئولان لشکری و کشوری همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

امیرطاهری افزود: امسال همانند سال گذشته به دلیل ضرورت اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی رژه روز ارتش به صورت خودرویی و اجرای نمایش فرود چتر باز برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش در ادامه گفت: ارتش همواره در حراست از این مرز و بوم و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب آماده جانفشانی است، برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در طی مراسماتی که امسال ارتش از ۲۱ فروردین « سالروز شهادت صیاد شیرازی» در نظر گرفته شده تا روز ۲۹ فروردین، در نظر گرفته شده در این ایام در راستای محرومیت زدایی، اکیپ های پزشکی ارتش به مناطق روستایی محروم استان اعزام شدند تا به ویزیت رایگان اهالی این روستاها بپردازند.

امیر طاهری در ادامه افزود: علیرغم تحریم های اقتصادی تجهیزات و ادوات نظامی توسط متخصصان داخلی ساخته شده و امروز ارتش و نیروهای مسلح دانش محور می باشند، ارتش در کمترین زمان ممکن در مقابل دشمن حضور پیدا می کند و به بهترین نحو ممکن در دفاع از ملت و کشور نقش آفرینی خواهد کرد.

امیر طاهری در ادامه سخنانش به بیش از ۵ هزار کیلومتر از مرزهای کشور که با افتخار و شایستگی در کشور حفاظت می‌شود اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ کیلومتر از مرز در اختیار ارتش قرار دارد و با توجه به تجهیزات الکترونیکی به صورت شبانه روز مرز را رصد می کنیم.

 

انسجام و وحدت بین ارتش و نیروهای مسلح رمز پیروزی ما در برابر دنیا است:

این مسوول در پایان سخنانش، گفت: انسجام، وحدت و همگرایی که بین ارتش، سپاه، ناجا، مرزبانی و بسیج در کشورمان است در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست و این اتحاد و همبستگی همواره رمز پیروزی ما در برابر دنیا بوده،هست و خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قرارگاه ارتش غرب کرمانشاه روز ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو