Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان،همه ساله به مناسبت ولادت سراسر نور سبط نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های گوناگونی برای اکرام شهروندان به‌ویژه نیازمندان و مستضعفان در سطح کشور و استان خوزستان اجرا می‌شود.

امسال نیز همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) طرح نان مهربانی به منظور ترویج فرهنگ نذر و اکرام شهروندان همزمان با آغاز هفته اکرام و اطعام ایتام در سطح شهرستان مسجدسلیمان و اطراف آن به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول کاوان رهروان راه شهدا مسجدسلیمان اضافه می‌کند: این طرح در سطح شهرستان مسجدسلیمان و اطراف آن به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) به اجرا درآمد که 15 نانوایی در آن مشارکت داشته‌اند.

وی با تشریح بیشتر اجرای طرح نان مهربانی ادامه می‌دهد که این طرح از سوی کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین(ع) مسجدسلیمان به اجرا درآمد که با استقبال نانواها روبه‌رو شده است.در همین ارتباط فرزین سلطانی مسئول کاوان رهروان راه شهدا مسجدسلیمان و مجری طرح نان مهربانی با تبریک فرا رسیدن زادروز فرخنده حضرت امام مجتبی(ع) به خبرنگار فارس می‌گوید: پخت نان صلواتی با نام طرح نان مهربانی به منظور ترویج فرهنگ نذر و اکرام در سطح شهرستان مسجدسلیمان و برخی از مناطق اطراف آن انجام شد.

اجرای طرح نان مهربانی در شهر گلگیر

وی در همین زمینه توضیح می‌دهد که علاوه بر شهر مسجدسلیمان که در مناطق مختلف آن نانوایان از اجرای طرح نان مهربانی استقبال کرده‌اند در شهر گلگیر، شهر لالی، منطقه عنبر و شهرستان اندیکا نیز برخی نانواها در این برنامه شرکت کرده‌اند.

سلطانی در تکمیل این بخش از سخنان خود یادآور شد: طرح نان مهربانی با مشارکت 11 نانوایی در مناطقی همچون نفتک، بی بیان، بازار تمبی، کلگه کاروانسرا، نمره هشت، نمره یک، پشت برج، خیابان شهید حنیف نژاد، جنب مصلای نمازجمعه امام خمینی(ره)، کوی شهید سید اسفندیار موسوی(محله سرکوره‌ها) و ریل وی در شهر مسجدسلیمان اجرا شده است که نانواها نان را به صورت صلواتی در اختیار شهروندان گرامی قرار داده‌اند.

 

مسئول کاروان رهروان راه شهدا مسجدسلیمان از اجرای طرح نان مهربانی در شهر گلگیر نیز خبر می‌دهد و می‌گوید: خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفت و با کمک خیران یک نانوا در این شهر نیز همزمان با میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) نان صلواتی در بین مردم روزه‌دار منطقه توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه 2 نانوا نیز در شهرستان لالی در اجرای طرح نان مهربانی مشارکت کرده‌اند، خاطرنشان می‌کند که همزمان با نیمه ماه رمضان یک نانوایی در منطقه عنبر نان صلواتی در بین مردم توزیع کرده است و یک نانوایی نیز در خیابان طالقانی شهر لالی روز دوشنبه 30 فروردین در این طرح شرکت می‌کند.

سلطانی اضافه می‌کند که همچنین یک نانوایی در روستای فتحی آباد شهرستان اندیکا همزمان با ولادت فرخنده سبط نبی مکرم اسلام حضرت امام مجتبی(ع) نیز در بین هموطنان نان صلواتی توزیع کرد که امیدواریم مورد قبول حق تعالی واقع شود.

 

خیران پای کار بیایند

وی با بیان اینکه به مناسبت تولد امام حسن مجتبی(ع) چهارمین مرحله از طرح نان مهربانی در سطح منطقه انجام شده است، تصریح می‌کند: خوشبختانه خیران عزیز به خوبی از این برنامه استقبال کرده‌اند که از همه آنها تقدیر می‌کنیم.

مسئول اجرای طرح نان مهربانی در مسجدسلیمان از خیران و همه هموطنان خواست به منظور اجرای این برنامه در مناسبت‌های آینده نیز کاروان رهروان راه شهدا مسجدسلیمان را یاری رسانند.

اجرای طرح نان مهربانی در سطح شهرستان مسجدسلیمان و اطراف آن مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت به طوری که آن را تحسین کردند و از اجرا کنندگان درخواست کردند این کار در روزها و ایام دیگری در طول سال نیز اجرا شود.

در همین ارتباط علی‌رضا عالی‌پور یکی از شهروندان مسجدسلیمانی با استقبال از اجرای طرح نان مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان می‌کند: انجام چنین کاری در منطقه مسجدسلیمان خیلی عالی و خوب است، امیدواریم به امید خدا این اقدام شایسته نهادینه شود و به صورت یک سنت حسنه در این ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) جا بیفتد.

 

اجرای طرح نان مهربانی در ایام مختلف سال

وی در ادامه عنوان می‌کند: البته این کار در کوی شهید سید اسفندیار موسوی(محله سرکوره‌ها) بارها انجام شده است که دوستان با نانوا هماهنگ کردند تا یک روز را نان رایگان توزیع کند و بعد آنها پولش را تسویه کردند، انجام اینگونه کارها خیلی عالی است، امیدواریم بیشتر در سطح شهرستان مسجدسلیمان و مناطق اطراف آن اجرا شود.

یکی دیگر از شهروندان نیز با استقبال از اجرای توزیع نان صلواتی به خبرنگار فارس می‌گوید: تا آنجا که بنده اطلاع دارم متاسفانه خانواده‌های محروم زیادی در سطح شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در فقر به سر می‌برند و برخی از آنها برای تامین مایحتاج ضروری زندگی خود نیز دچار مشکل هستند، حتی جمعی از شهروندان ساکن در این مناطق جهت تهیه و خرید نان شب خود نیز در معذوریت قرار دارند.

وی ادامه می‌دهد:اجرای طرح نان صلواتی که به مناسبت میلاد امام مجتبی(ع) از سوی برخی از دوستان و خیران در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا اجرایی شد کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است که حداقل به برخی از خانوارهای مستضعف که در زندگی خود با مشکلات اقتصادی مواجه هستند کمک خواهد کرد، امیدوارم این برنامه در مناسبت‌های مذهبی و ملی دیگر نیز به اجرا درآید.

با اینکه شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا خود معدن نفت، گاز، کشاورزی و سنگ هستند ولی شوربختانه فقر و تنگدستی در آنها بیداد می‌کند به طوری که اجرای یک روز طرح نان صلواتی نیز کمک خوبی برای برخی خانوارها است، امیدواریم مسئولان برای رفع محرومیت از این مناطق چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجدسلیمان نانوایی سطح شهرستان مسجدسلیمان اجرای طرح نان مهربانی کریم اهل بیت ع نان صلواتی یک نانوا اطراف آن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا الهیاری، شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تأیید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6094172

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء