Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کفاش یعقوبی گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای مسئولیت رصد و پایش محتوای بازی‌های ریانه ای را برعهده دارد به همین دلیل گروه بازی سازی برای طراحی بازی های مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این بنیاد فعالیت می‌کند. 

به گفته این کارشناس بازی های رایانه ای درگذشته بنیاد ملی بازی های رایانه ای رده بندی سنی را برای محتوای بازی های رایانه ای تدوین کرده بود و بازی های مختلف با مجوز این بنیاد منتشر می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بازی های نامناسب آسیب های فراوانی را به همراه خود دارند. 

این کارشناس بازی های رایانه ای گفت: قابلیت دانلود رایگان  بازی های رایانه ای موجب شده است که دسترسی آسانی به بازی های ضد ارزشی و اخلاقی وجود داشته باشد و همین موضوع معضلات فراوانی را ایجاد کرده است.

او گفت: بازی‌های رایانه ای در دنیا، تحت عنوان ورزش های الکترونیک شناخته می‌شوند که نظارتی به این عنوان بر انواع بازی های رایانه ای وجود دارد. 

     

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های رایانه ای دانلود بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی

بانک ملی ایران طرحی با نام مهربانی که همان وام ۳۰۰ میلیون تومانی است راه اندازی کرد تا مشتریان بانک بتوانند کمبود بودجه خود را از طریق این وام با سود و کارمزد بسیار پایین جبران کنند.

اما یکی از متقاضیان با ارسال پیام از شرایط داشتن این وام سخن گفت و از مسئولان درخواست آسان سازی آن را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب؛ در مورد وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی درخواست پیگیری دارم. امروز به بانک مراجعه کردم تا از شرایط وام ۳۰۰ میلیونی اطلاعاتی کسب کنم و برای گرفتن آن اقدام کنم. متصدی بانک یکی از شرایط این وام را داشتن بیشتر یک میلیارد تومان در حساب اعلام کرد یعنی بنده اگر درخواست وام ۳۰۰ میلیونی را داشته باشم باید در حسابم یک میلیارد تومان داشته باشم تا بتوانم این وام را دریافت کنم و با آن مشکلاتم را حل کنم. برای وام ۳۰۰ میلیونی ۴ برابر آن باید سپرده گذاری کنم. اگر کسی این مبلغ را در حسابش داشته باشد نیازی به وام ۳۰۰ میلیون تومانی ندارد خواهش میکنم رسیدگی کنید، چون اقشار ضعیف اغلب از وام برای حل مشکلاتشان استفاده می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است