Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:42:03 GMT

شهدای ارتش نماد وفاداری سربازان نظام هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۴۶۳

شهدای ارتش نماد وفاداری سربازان نظام هستند

ایسنا/کرمان ارشد نظامی آجا در جنوبشرق گفت: ۴۸و۵۰۰ شهید ارتش ج. ا. ا نماد وفاداری سربازان نظام و جانفشانی در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

همزمان با گرامیداشت دهه ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی و گرامیداشت رشادت ها و دلاوری های سربازان ارتش جمهوری اسلامی، آیین غبارروبی و عطر افشانی با حضور سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوبشرق، فرماندهان ارتش در استان کرمان، خانواده شهدا و مسئولان لشکری و کشوری در گلزار بین المللی شهر کرمان در جوار مرقد مطهر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و به مقام شامخ شهدای عزیز و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است اظهار داشت؛ شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویات و اخلاقیات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق با اشاره به اینکه به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخوردار هستیم خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا سربلند و پیروز است، به برکت انقلاب و شهدای والا مقام آن است.

امیر غلامعلیان افزود: اگر امروز شاهد افتخارات و امنیت کامل در کشورمان هستیم مدیون ایثار و جانفشانی های شهدایی است که برای آسایش مردم کشور جان خود را درطبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از میهن اسلامی خود از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق با تاکید بر اینکه ۴۸۵۰۰ شهید ارتش ج. ا. ا نماد وفاداری سربازان نظام و جانفشانی در مسیر آرمانهای انقلاب است گفت؛ شهدا با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های خود، با تمام وجود از کیان میهن اسلامی دفاع کردند و آبادانی، شکوفایی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون این عزیزان است و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که آنها برای حفظ نظام و اسلام از همه چیز خود گذشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران روز ارتش شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان،  استاندار لرستان  در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان ضمن تأکید بر نقش ویژه‌ی ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور، گفت: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنه‌ی کمک به حوادث دیدگان حاضر می‌شوند.

ابوطالب شفقت افزود: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

استاندار همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارات و خواسته‌ها از ارتش برشمرد و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحه‌ی برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

شفقت ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه داشته و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت آموزی و نگاه تربیتی نیز به صورت ویژه اعمال شود.

وی تصریح کرد: تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به عنوان یک بسیجی و حزب الهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

استاندار در خصوص وضعیت اجرای برنامه‌های حوزه‌ی مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذیربط جلسه‌ای را به منظور هماهنگی طرح های حوزه‌ی مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

شفقت در این جلسه همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تشکر کرد.

در این دیدار فرماند‌های لشکر ۸۴ ارتش لرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرای آن طی سال‌های اخیر در لرستان ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند