Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از راشا تودی، گابریل در مقاله‌ای که در روز یکشنبه در اشپیگل منتشر شد، روایتی را که نماینده اوکراین در برلین منتشر کرد، که بر اساس آن فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان برای دهه‌ها رابطه مخفیانه با روسیه برقرار کرده بود، «خطرناک» توصیف کرد. در این گزارش نام برخی اعضای دولت فعلی آلمان هم برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه سابق آلمان گفت که اشاره ملنیک به عنوان «روابط مخفیانه» به این معناست که اشتاین مایر و دفتر مرکل به مسکو در «سازماندهی مشترک» لابی خود در کشور کمک کرده‌اند؛ ادعایی که گابریل آن را «نادرست و رذیلانه» خواند. به گفته وی، دولت قبلی آلمان "بیش از سایرین در اروپا برای حمایت از اوکراین تلاش کرده بود. "

بنا به گزارش راشا تودی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه هم به سرعت در مورد مقاله مورد نظر گابریل اظهار نظر کرد. در یک پست تلگرامی، او استدلال کرد که افرادی مانند ملنیک، هدفشان وحشت آفرینی بین روس ها و اوکراینی هاست.

او همچنین خاطرنشان کرد که در حالی که دولت آلمان «دیپلمات‌های روس» را اخراج کرده است، اما هیچ برخوردی با «سفیر ناسیونالیست اوکراین نمی کند».

این مقام سابق آلمانی در دولت مرکل، تصمیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در خصوص دعوت از اشتاین مایر، رئیس‌جمهور آلمان، به اوکراین را «بی‌سابقه» و آزاردهنده توصیف کرد. پیش تر فرانک والتر اشتاین مایر رئیس‌جمهور آلمان گفته بود که اوکراین با پیشنهاد او برای دیدار از کی‌یف به همراه سایر رهبران اتحادیه اروپا مخالفت کرده است.

وی افزود، با این حال، هیچ یک از اینها به مقامات اوکراینی حق انتشار دروغ و "تعریف نادرست عمدی" در مورد مقامات آلمانی را نمی دهد.

روز سه‌شنبه، اشتاین مایر اعلام کرد که برنامه ای برای سفر به کی‌یف ندارد. مقامات اوکراین بارها از رئیس جمهور آلمان به دلیل ادعای ارتباط وی با رهبری روسیه انتقاد کرده اند.

برچسب‌ها اوکراین مسکو روسیه برلین ولودیمیر زلنسکی آلمان پروندهٔ خبری تازه‌ترین تحولات اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین مسکو روسیه اوکراین مسکو روسیه برلین ولودیمیر زلنسکی آلمان رئیس جمهور آلمان اشتاین مایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان