Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مدرس خیابانی در نشست قرارگاه آبرسانی گفت: حدود سه هزار روستا در استان دارای تنش آبی هستند بنابراین باید یک اولویت‌بندی در نظر گرفته شود.

او گفت: پروژه آبرسانی از جنس پروژه‌های است که باید به سرعت تحویل مردم داده شود، بنابراین باید زمان بندی اولویت کار ما باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان  گفت:  ما همه امکانات خود را اعم از ماشین‌آلات و ابزار‌ها را برای آبرسانی به کارگرفته‌ایم، لذا در پایین‌ترین سطح مدیریت استان نیز باید آبرسانی به عنوان یک موضوع مهم اولویت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تاکید بر اهمیت پروژه آبرسانی  گفت: نقشه‌های آبرسانی با چارچوب درست و شاخص‌های ضروری به قرارگاه آبرسانی تحویل شود.

مدرس خیابانی  گفت:خط قرمز ما این است که خیرین در استان بمانند، زیرا نباید خیرین از کار در استان دلزده شوند و به سایر استان‌ها بروند بنابراین ما باید حساسیت فراوانی به خرج دهیم.

او گفت:  محل استقرار تجهیزات،  محل اسقرار تاسیسات آبرسانی در اراضی ملی باشد و در اراضی که متعلق به مردم است قرار نگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه ما سرباز نظام هستیم، بنابراین همگی باید با هم همکاری کنیم تا بتوانیم این پروژه را به طور صحیح به اتمام برسانیم.

او گفت: اهمیت اجرای پروژه  برای اینکه بتوانیم پروژه را به سمت فاز اجرا ببریم باید آخرین وضعیت پیشرفت پروژه را به صورت مداوم رصد کنیم.

مدرس خیابانی با تاکید بر بازدید میدانی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌ها گفت:  بازدید میدانی از پروژه‌های اهمیت دارد و گزارش‌ها باید به صورت مصور تنظیم شود.

او گفت: در راستای تشکیل قرارگاه جهاد آبرسانی کشور، به یک هزار و ۷۵۱روستا در استان طی ۳۰ماه آبرسانی می‌شود.

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: حدود هشت هزار روستا در سراسر کشور به شبکه آبرسانی متصل می‌شوند که یک هزار و ۷۵۱ روستا مربوط به استان سیستان وبلوچستان است.

او گفت:  عملیات آبرسانی به ۳۷ روستا در حوزه سیستان آغاز شده است و تاکنون هشت روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده اند و تا پایان فروردین ماه امسال نیز به ۲۰ روستای دیگر آبرسانی خواهد شد.

مدرس خیابانی گفت: قرار است تا آبرسانی به این روستا‌ها در ۳۰ ماه انجام شود که باید به طور متوسط روزانه ۲ روستا آبرسانی شود.

او گفت: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع آب که اولویت اصلی استان به شمار می‌رود، کمیته دائمی جهاد آبرسانی هر دو هفته به ریاست استاندار و هر هفته به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در استان و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران برگزار می‌شود.

او گفت: اجرای این طرح در سطح کشور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در استان توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود، از حضور نیرو‌های مجموعه سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی تشکر کرد و خواستار معرفی نماینده از سوی این قرارگاه برای حضور در کمیته هر شهرستان شد.

سردار احمد شفاهی نیز در این نشست گفت: این پروژه یک پروژه حیثیتی است و ما همه ظرفیت‌های خود را در مجموعه سپاه پای کار آوردیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان آبرسانی به روستاها سیستان و بلوچستان مدرس خیابانی او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ