Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:47:38 GMT

طبخ «کباب 170 متری» در سیرجان/توزیع بین کودکان کار و نیازمندان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۶۳۱

طبخ «کباب 170 متری» در سیرجان/توزیع بین کودکان کار و نیازمندان+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و امشب، طولانی‌ترین کباب کوبیده دنیا با حضور گسترده مردم در محل برگزاری نمایشگاه‌های این شهر طبخ شد، به گفته سرآشپز علی رضایی‌مجد همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) رکورد طولانی‌ترین کباب کوبیده دنیا به طول 170 متر شکسته شد.

 

 

وی هدف از این اقدام را ثبت طولانی‌ترین کباب جهان در سیرجان عنوان کرد و گفت: درصدد هستم در اقدام بعدی خود 300 متر سیخ جوجه را در سیرجان بزنم که رکورد کباب سیخ جوجه در جهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی‌مجد هزینه این ابتکار خود را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کباب برای 2 هزاو 200 نفر جامعه هدف بین کودکان کار، فقرا و نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان