Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:50:18 GMT

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فرودین در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۶۴۸

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فرودین در زنجان

ایسنا/زنجان محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم رژه روز ارتش در شهر زنجان اعلام شد.

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از میدان ارتش تا میدان مدرس منتهی به مسیر مراسم رژه، میدان مدرس به سمت شهرک الهیه و میدان مدرس به سمت شهرک غرب در بلوار ارتش و بالعکس، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تصریح کرد: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله اتوبان ۲۲ بهمن و خیابان های شهرک الهیه استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم یعنی حدود ساعت ۱۰:۳۰ ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهروندان حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیتهای ترافیکی روز ارتش محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین