Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:27:23 GMT

کشف ۲۵ گونی ذغال جنگل‌های بلوط بویراحمد از سواری پراید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۹۲۹

کشف ۲۵ گونی ذغال جنگل‌های بلوط بویراحمد از سواری پراید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از کشف و ضبط ۲۵ گونی ذغال جنگل‌های بلوط در این شهرستان خبر داد.

«عباس حسن زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این میزان ذغال که معادل ۳۵۰ کیلوگرم بوده و به مقصد شیراز بارگیری شده بود، از یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور پاتاوه به یاسوج ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد حین گشت زنی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این خودروی غیربومی و اهل یکی از استان‌های همجوار حامل زغال به پارکینگ انتقال داده شد و ضمن تشکیل پرونده متهم به دستگاه قضایی معرفی شد.

حسن زاده عنوان کرد: در سطح شهرستان بویراحمد دو اکیپ ثابت (در محور یاسوج-اصفهان و یاسوج- بابامیدان) و سه اکیپ سیار جهت جلوگیری و مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده‌های چوبی در سطح شهرستان فعالیت و تلاش دارند.

وی بیان کرد: طی روز یکشنبه یک دستگاه اره برقی از یک فرد متخلف حین قطع درخت کشف و ضبط شد که ضمن تشکیل پرونده جهت سر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد منابع طبيعي بویراحمد زغال زغال چوب بلوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته