Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص اینکه جلسات هیئت رئیسه این فدراسیون با چه تعداد از اعضای آن به حدنصاب می‌رسد ارائه کرد.

به گزارش مشرق، صفی‌الله فغانپور، در خصوص اینکه با توجه به بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال، امکان برگزاری جلسات هیئت رئیسه به خاطر نرسیدن به حدنصاب نیست، اظهار داشت: امکان دارد نایب رئیس بازداشت شده فدراسیون فوتبال همین فردا آزاد شود و فعلا هم خبری از برگزاری جلسه هیئت رئیسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با مشکلی در این خصوص مواجه نیستیم. 

وی در مورد اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با چند نفر از اعضا رسمیت پیدا می‌کند و آیا مشکل رسمیت پیدا کردن جلسات هیئت رئیسه با حضور نایب رئیس بازداشت شده حل می‌شود ، گفت: ما در  سال تنها ۹ جلسه هیئت رئیسه داریم. البته تعداد اعضای قانونی هیئت رئیسه ۹ نفر هستند و با استعلامی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفتیم ۲ نفر دیگر عضو هیئت رئیسه نیستند.

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که صحبت‌هایش متناقض است و جلسات هیئت رئیسه بر اساس تعداد کل اعضا که در اساسنامه آمده رسمیت پیدا می‌کند، تصریح کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال قابل تفسیر است و برداشت‌های متفاوتی از آن می‌شود. در بندی از اساسنامه آمده که تصویب تصمیمات بر اساس ۵۰ درصد آرای مثبت اعضای حاضر در جلسه باشد. 

وی ادامه داد: نمی‌توان به صراحت گفت که رسمیت پیدا کردن جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید با چند نفر باشد و باید در این خصوص استعلام بگیریم. البته هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و جلسه‌ای برگزار نشده که به دنبال تعداد اعضا باشیم و این موضوع قابل طرح نیست. ضمن اینکه اساسنامه به طور شفاف در خصوص این موضوع نظر نداده است. 

فغانپور در پاسخ به این سوال که باید از کدام نهادها استعلام گرفته شود، اظهار داشت: از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا باید استعلام گرفت تا ببینیم وضعیت به چه شکل است. 

وی درباره اینکه کارشناسان حقوق ورزش اعتقاد دارند بدون حضور نایب‌رئیس بازداشت شده فدراسیون فوتبال، امکان برگزاری جلسه هیئت رئیسه نیست، گفت: همانطور که گفتم اساسنامه فدراسیون فوتبال قابل تفسیر است و هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. امکان دارد تا زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه مشکل نایب رئیس بازداشت شده فدراسیون فوتبال با گذاشتن وثیقه حل شود. 

رییس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تا زمانی که استعلام  اساسنامه نرسد امکان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست، عنوان کرد:  اگر  تا آن زمان مشکل نایب رئیس بازداشت شده حل شود هیئت رئیسه دیگر مشکلی نخواهد داشت. فعلا هم که جلسه هیئت رئیسه نداریم و امیدواریم تا آن زمان این مشکل وی حل شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس فدراسیون اساسنامه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت برگزاری جلسه هیئت رئیسه جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسمیت پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش