Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@04:26:38 GMT

واتس‌اپ گروه‌ها را به اجتماعات بزرگ تبدیل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۳۵۷

واتس‌اپ گروه‌ها را به اجتماعات بزرگ تبدیل می‌کند

ایتنا- مارک زاکربرگ به تازگی از عرضه قابلیت جدیدی به نام اجتماعات برای واتس اپ خبر داد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گروه‌های چت مختلف خود را تحت یک گروه بزرگ‌تر دسته بندی کنند. مارک زاکربرگ به تازگی از عرضه قابلیت جدیدی به نام اجتماعات برای واتس اپ خبر داد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گروه‌های چت مختلف خود را تحت یک گروه بزرگ‌تر دسته بندی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مارک زاکربرگ مدعی شده است که واتس اپ به تازگی قابلیتی جدید به نام اجماعات (Communities) را برای نرم‌افزار خود عرضه خواهد کرد. این به روز رسانی برای این نرم‌افزار یک تحول بزرگ محسوب می‌شود.
 
واتس اپ در پستی در این رابطه مدعی شده است که کاربران با استفاده از قابلیت اجتماعات می‌توانند گروه‌های چت مختلف را با یک دیگر «تحت یک چتر با ساختاری که برایشان کارساز است» ترکیب کنند. این ترتیب مردم می‌توانند به روز رسانی هایی که به کل یک اجتماع ارسال شده است را مشاهده کرده و گروه‌های بحث کوچک‌تر را بر اساس اهمیت شان سازماندهی کنند.
 
این کمپانی هنوز در رابطه با محوه شکل گیری این گروه‌ها اطلاعاتی منتشر نکرده است اما یک سخنگو در این باره مدعی شده است که ایده پشت این قابلیت آن بوده است که گروه‌های نزدیک به هم روش‌های بیشتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر در اختیار داشته باشند. این کمپانی قابلیت یاد شده را در ماه‌های آینده در برخی از کشورها تست خواهد کرد و سپس آن را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد.
     
زاکربرگ در یک پست فیس بوکی مدعی شده است که قابلیت اجتماعات برای واتس اپ و متا تحول بزرگی محسوب می‌شود. البته زاکربرگ در سال 2017 میلادی سعی کرده بود تا جهت فیس بوک را به سمت گروه‌ها و اجتماعات معنی دار پیش ببرد. این کمپانی در آن زمان سعی داشت تا در راستای استراتژی نزدیک‌تر کردن جهان به یکدیگر قابلیت‌های جیدی را برای گروه‌ها طراحی کرده و افراد را به استفاده از آنها تشویق کند. به نظر می‌رسد که زاکربرگ همین استراتژی را برای واتس اپ نیز در پیش گرفته است.
 
البته شبیه کردن واتس اپ به قابلیت گروه‌ها در فیس بوک با ریسک هایی نیز همراه است. تغییر ابتدایی فیس بوک به سمت قابلیت گروه‌ها موجب افزایش دوگانگی در این شبکه اجتماعی شد و به یکی از منابع انتشار اطلاعات نادرست تبدیل شد. همچنین واتس اپ که به خاطر قابلیت رمزنگاری از بسیاری از ابزار مدرن عرضه شده برای فیس بوک بی بهره مانده است نیز در حال حاضر با مشکل انتشار اطلاعات نادرست و سایر محتوای مشکل ساز دست و پنجه نرم  می‌کند و دسترسی به گروه‌های بیشتر به صورت یکجا می‌تواند این مشکلات را بیش از پیش مطرح کند.
 
یکی از سخنگویان فیس بوک مدعی شده است که این کمپانی در حال ایجاد شماری از به روز رسانی‌های امنیت محور است. او همچنین به کنترل‌های جدیدی اشاره کرده است که ادمین‌ها می‌توانند با استفاده از آنها به پاک کردن پیام‌ها و اعمال محدودیت‌های جدید برای فروارد کردن پیام‌ها بپردازند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک واتس اپ چت گروهی پیام رسان مدعی شده استفاده از آن برای واتس اپ فیس بوک گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی