Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:48:19 GMT

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۵۵۴

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر

 محمدهادی صحرایی مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره ابوذر یک جشنواره حرفه‌ای برای افراد حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار نشد، افزود: این جشنواره در ۱۴ موضوع و ۱۰ قالب برگزار و ۶۰۴ اثر که قابلیت داوری داشت مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پنج نفر از داوران مجرب و چهره‌های نامدار رسانه‌ای برای داوری آثار انتخاب شدند گفت: آثار تا حدی که امکان داشت رمزگذاری شد.

وی با بیان اینکه در برخی قالب‌ها اثر برگزیده وجود نداشت، افزود: بنابر این بود که جشنواره تنها جنبه مسابقه نداشته باشد و بعد از این شرکت‌کنندگان در کارگاه‌هایی حضور داشته باشند و توسط داوران مورد آموزش قرار بگیرند که در کیفیت آثار در جشنواره‌های بعدی اثرگذار باشد.

صحرایی با بیان اینکه در دوران بسیار حساسی قرار داریم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جهاد تبیین یاد می‌کنند، عنوان کرد: درخواست داریم مسؤولان ارشد استان از رسانه‌ها مشاوره رسانه‌ای بگیرند.

وی با بیان اینکه هر کدام از مسؤولان باید یک تیم رسانه‌ای قوی داشته باشند، گفت: هر کدام از بحران‌های گذرانده شده قابلیت کشاندن ایران به یک جنگ عظیم را داشته است.

گفتنی است، سجاد سلیمانی مدیر خبرگزاری تسنیم کرمانشاه در بخش مصاحبه جشنواره از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شد و همچنین در بخش گزارش‌نویسی زهرا مرادی، سامان رحمتیان و محبوبه علی‌آقایی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم، در بخش مصاحبه فرزاد نویدی و فاطمه خورشیدی‌نیا رتبه‌های اول و دوم، در بخش گزارش تصویری و ویدیویی محمدهادی دزفولی‌زاده، پریسا پانیاز و سمیه داردرفشی رتبه‌های اول تا سوم، در بخش کاریکاتور معصومه بهمنی و علی‌رضا بهمنی رتبه‌های اول و دوم، در بخش عکس حمید عزیزی و سیمین توحیدی‌زاد رتبه‌های اول و دوم، در بخش مستند کوتاه پیمان امینی رتبه اول، در بخش موشن‌گرافیک علی عسگری، احسان دادجو و الهام حسینی رتبه‌های اول تا سوم، در بخش اینفوگرافیک نگین چگینی رتبه اول را کسب کردند و در بخش ویژه جشنواره عابدین محمدی، مدیر مسئول نشریه اتفاق، مدیر مسئول هفته نامه رازآور و در بخش گزارش آرزو کرمی در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذ شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس جشنواره ابوذر خبرنگار فارس مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال