Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمراد راغ پور  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در قالب اجرای طرح‌های هادی، بازسازی و بهسازی، بافت‌های فرسوده، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت هزینه شد.

وی با بیان اینکه دولت تاکنون خدمات ارزنده ای به روستاها ارائه داده  گفت: بازگشایی ۲۲ هزارو ۹۰۰ متر از معابر روستاها، ۱۴۸ هزارو ۲۸۵ متر مربع ساماندهی فضا،۵۰ هزارو ۲۰ متر جدول گذاری، ۱۰۱ هزارو۶۶۵ متر مربع سنگفرش، ۲هزارو ۲۴۰متر دیوار و۲۱ دهنه پل از اقدامات انجام شده در روستاهای گچساران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راغ پور اظهار داشت: در این مدت همچنین  ۲۶۲ هزارو ۴۵۰ متر بیس، ۴۹۵هزارو ۲۵۰ متر مربع زیر سازی، ۷۰۱ هزار و ۴۵۰ متر مربع آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران  ساخت هفت باب چمن مصنوعی و ۲ باب سالن ورزشی در مناطق روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن این شهرستان اعلام کرد.

راغ پور ابراز کرد: تاکنون  معابر ۲۵ روستا در مناطق مختلف این شهرستان با قیر رایگان آسفالت شده  که از این تعداد سه روستا در سال گذشته بوده است.

 وی تاکید کرد: طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

راغ پور  ابراز کرد: ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستاهای گچساران در سال گذشته اختصاص یافت که از این میزان تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص داد شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۱۱ طرح عمرانی در مناطق مختلف روستاهای گچساران در دست اجراست.

راغ پور افزود: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.

وی تاکید کرد: طرح‌های هادی در قالب بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات‌رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان این مناطق اجرا می‌شود.

شهرستان گچساران دارای ۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی، ۳۸ دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

برچسب‌ها آسفالت بنیاد مسکن گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت بنیاد مسکن گچساران آسفالت بنیاد مسکن گچساران روستاهای گچساران متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان