Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@22:02:15 GMT

از رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۶۰۷

از رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی شد

همزمان با نشست هم‌اندیشی ارتقای تولید دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ کشور که صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، وزیر صمت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی و آغاز به کار کرد.

در این مراسم مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر با تاکید بر تحقق شعار سال و نقش تولید دانش‌بنیان در اقتصاد کشور، رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل گهر را در همین راستا خواند و از برگزاری این رویداد در سطح کشوری و با همراهی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شرکت های دانش‌بنیان، مراکز تحقیق و توسعه و شرکت‌های معدنی و صنعتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این رویداد که از امروز آغاز شد، در چهار مرحله دریافت ایده‌ها، ارزیابی تخصصی ایده‌های منتخب، معرفی و اهدای جوایز به ایده‌های برتر و توسعه و تجاری‌سازی ایده‌های منتخب برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ فرصت دارند ایده‌های خود را از طریق ایمیل به نشانی idea@golgohar.com به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۴۱۴۲۴۱۰۲ مدیریت تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تماس حاصل نموده یا به وبسایت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به آدرس geg.ir مراجعه کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گل گهر سیرجان شرکت گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان