Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@01:01:04 GMT

سپاهان آماده انتقام از حریف عربستانی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۶۳۱

سپاهان آماده انتقام از حریف عربستانی

تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

دیدار‌های دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حالی امشب آغاز می‌شود که تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد در عربستان برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند.

آهال ترکمنستان- فولاد ایران/ دوشنبه ساعت ۲۱:۴۵

تیم فولاد خوزستان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم آهال ترکمنستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نکونام در دیدار رفت توانستند در دقایق پایانی برابر تیم آهال ترکمنستان به برتری دست یابند و اولین برد خود را در آسیا کسب کنند.

فولادی‌ها امیدوارند که در بازی برگشت هم بتوانند از سد حریف ترکمنستانی خود عبور کنند تا با کسب ۸ امتیاز جزو مدعیان صعود به مرحله بعد باشند.

شاگردان نکونام در ۳ بازی اول خود فقط ۲ گل زدند که  آمار خوبی برای نماینده کشورمان  به حساب نمی‌آید.

در آن طرف، تیم آهال ترکمنستان در دیدار رفت برابر تیم فولاد شکست خورد و اکنون این تیم قصد دارد با برد در بازی برگشت جبران مافات کند.

تیم فولاد با ۵ امتیاز در رتبه دوم جدول  گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و تیم  آهال ترکمنستان هم با یک امتیاز در انتهای جدول این رقابت‌ها است.

 

سپاهان- التعاون عربستان/ ساعت ۱۲:۴۵

تیم فوتبال سپاهان با ۲ شکست متوالی برابر تیم‌های الدحیل و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در انتهای جدول گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

شاگردان نویدکیا برای اینکه وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند باید ۳ بازی برگشت خود در این رقابت‌ها را پیروز شوند تا شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشند.

سپاهانی‌ها در بازی رفت برابر تیم التعاون عربستان  با اخراج عزت الله پورقاز در دقیقه  ۱۰ انسجام خود را از دست دادند و ۳ گل از تیم سیزدهم لیگ عربستان دریافت کردند.

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند با برد برابر تیم التعاون عربستان شکست بازی رفت را جبران کنند و با کسب ۶ امتیاز همچنان امیدوار به صعود از گروه خود باشند.

در آن طرف، تیم التعاون عربستان در بازی رفت توانست از سد تیم سپاهان عبور کند و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم التعاون عربستان امیدوار است از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و ۳ امتیاز بازی برگشت برابر تیم سپاهان را به دست آورد تا به صدر نشینی اش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهد.

عزت الله پورقاز به علت محرومیت قادر به همراهی تیم سپاهان در بازی برگشت برابر تیم التعاون نیست. در آن طرف،  هزاع الهزاع مهاجم  تیم التعاون  هم  به علت مصدومیت، بازی تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم التعاون عربستان لیگ قهرمانان آسیا بازی برگشت برابر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید