Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@19:28:30 GMT

درگیری مرگبار دو دانش‌آموز مینابی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۶۵۵

درگیری مرگبار دو دانش‌آموز مینابی

آفتاب‌‌نیوز :

درگیری دو دانش آموز ۱۴ ساله در روستای زرتوجی از توابع دهستان کریان شهرستان میناب منجر به مرگ یکی از آن‌ها به نام محمد امین بهادری انجامید.

امیری یکی از اهالی این روستا در این باره گفت: دانش آموزان مدرسه باقرالعلوم روستای زرتوجی به دلیل تعمیرات مدرسه در حسینه این روستا به مدرسه می‌روند و کلاس‌ها برای مدت کوتاهی در این حسینیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دانش آموزان برای نشان دادن هنر رزمی خود به سینه «محمد امین» ضرباتی را وارد می‌کند که این ضربات باعث ایست تنفسی و قلبی محمد امین می‌شود و تلاش کادر مدرسه برای نجات جان وی ناکام می‌ماند.

آموزش و پرورش هرمزگان: موضوع از طریق مراجع قانونی در دست بررسی است

آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: گزارش میدانی کارشناسان ذیربط حاکیست این رخداد تلخ در مسیر مدرسه به خانه اتفاق افتاده که مراتب در دست بررسی و تحقیقات است.

اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده و بستگان این دانش آموز عزیز، به اطلاع می‌رساند که موضوع با حساسیت لازم از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانش آموز میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند