Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@13:39:31 GMT

توزیع 8 هزار بسته غذایی و پوشاک در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۸۰۶

توزیع 8 هزار بسته غذایی و پوشاک در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها، اظهارکرد: این رزمایش به منظور مدیریت شیوه توزیع و رفع همپوشانی ها در خدمت رسانی به محرومان و زنده نگاه داشت یاد و خاطره شهدای مواسات شهیدان (اصلانی و دارایی) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این رزمایش ۸ هزار بسته معیشتی و پوشاک بین نیازمندان استان توزیع می شود، گفت: از مجموع بسته های پیش بینی شده ۶ هزار بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۲ هزار بسته پوشاک نیز به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: این رزمایش با همکاری کمیته امداد امام(ره) خراسان شمالی، سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی ناحیه بسیج بجنورد، ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، مرکز نیکوکاری چتر مهربانی، سازمان هلال احمر، سازمان اوقاف و امور خیریه و آستان قدس رضوی برگزار شد.

وی در ادامه به برکات سامانه یکپارچه خیر و احسان در استان اشاره کرد: این سامانه اکنون متصل به سامانه های کمیته امداد، بهزیستی، تامین اجتماعی، و ثبت احوال است که باعث ساماندهی و مدیریت خدمت رسانی به نیازمندان شده است.

 انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی بسته های معیشتی مددجویان خراسان شمالی خراسان شمالی کمیته امداد هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید و فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: زمان شروع این هشدار ظهر سه شنبه و زمان پایان آن پنجشنبه صبح خواهد بود.

داداشی لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش محسوس ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل انتظار است.

کد خبر 6095560

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی