Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: متاسفانه شرایط تیم ملی تکواندو ایده‌آل نیست، اما باید سخت کار کنیم تا اوضاع را درست کنیم.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با میزان، درباره قبول هدایت تیم ملی تکواندو در شرایط حساس کنونی اظهار داشت: در تمام این ۶ سالی که دور از تیم ملی بودم هیچ‌گاه به فکر حاشیه‌سازی نبودم و تنها از دور تیم ملی را رصد می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه دلم با تکواندو و تیم ملی ایران بود، اما صدایم در نیامد تا مبادا تیم به حاشیه برود. حالا هم می‌خواهم دوستان اجازه دهند تا با تمرکز کار را شروع کنم، چون سخت‌ترین روز‌های دوران مربی‌گری خود را پیش‌رو دارم.

وی افزود: این بزرگترین چالش برای من خواهد بود، چون شرایط تیم اصلا ایده‌آل نیست و قبول دارم که ریسک بزرگی کردم، اما باید هر چه در توان دارم را بگذارم تا با کمک، یک مجموعه همدل بتوانیم تیم را از بحران خارج کنیم.

*شرایط تیم ملی تکواندو ایده‌آل نیست

سرمربی تیم ملی تکواندو اضافه کرد: برای این می‌گویم شرایط نرمال نیست، چون مثلاً در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم بهترین رنکینگ ما ۹ است و نفر دوم فاصله زیادی تا ۱۰ تای اول دارد. در وزن ۶۸ بازیکن رنک ۸ دارم، اما باز هم نفر دوم ما فاصله دارد و در وزن ۸۰- هم که بهترین رنک ما ۴۱ است! آیا این شرایط از نظر شما ایده‌آل است؟

مقانلو با اشاره به اینکه هیچ چیز غیرممکن نیست، تاکید کرد: باید بازیکنانم مجوز حضور در گرندپریکس را پیدا کنند و در مجموع حال تیم ملی تکواندو خوب نیست، چون به جای درست کردن ریشه‌ای تیم بیشتر به فکر فخر فروختن بابت موفقیت‌های گذشته بودیم و حالا کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته‌ایم!

*نمی‌دانم چرا وقتی پای من وسط می‌آید همه متوقع می‌شوند

وی با اشاره به اینکه از تغییر قوانین به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم، عنوان کرد: این موضوع شاید یک مقدار سرعت پیشرفت سایر کشور‌ها را کم کند و ما باید از حداقل‌ها استفاده کنیم تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شویم. دنبال راه فرار نیستم و مسئولیت قبول کرده‌ام تا کمک کنم، اما این موضوعات را مطرح می‌کنم تا مردم بدانند چه کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در واکنش به توقع بالای جامعه ورزش از او تصریح کرد: نمی‌دانم چرا وقتی پای من وسط می‌آید همه متوقع می‌شوند. بالاخره من هم انسان هستم و یک ظرفیتی دارم، اما مشکلی با این موضوع ندارم و فقط می‌خواهم بازیکنان جوانم را زیر فشار نگذارید تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

مقانلو در پایان خاطرنشان کرد: من باید اول خودم را مدیریت کنم تا بتوانم از پس مدیریت اردو و تیم بر بیایم. خوشبختانه در شیوه کار من همه چیز شفاف است و هر بازیکن می‌داند با چند انتخابی و چند برد می‌تواند به ترکیب اصلی برسد و از همه می‌خواهم تا دست به دست هم داده و به تیم ملی کمک کنند تا از این آزمون سخت، سربلند بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری رقابت‌های لیگ‌های برتر تکواندو مشخص شد 

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تکواندو بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو سرمربی تیم ملی تکواندو ایده آل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۹۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

دما در حال حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

کد خبر 6090557

دیگر خبرها

  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت