Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:25:53 GMT

ورود دستگاه قضا به بحث برخورد با گرانفروشی نان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۷۲۷۳

ورود دستگاه قضا به بحث برخورد با گرانفروشی نان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در مسجد امیرالمؤمنین منطقه فرودگاه زنجان و در جمع مردم اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی استان در میان مردم که از ابتدای ماه مبارک شروع شده تا پایان نیز ادامه خواهد داشت، برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات و تلاش برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مسائل آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امروز اغلب دغدغه و مشکلات مردم این منطقه که با مسئولان قضایی استان در میان گذاشتند، وضعیت گرانی در جامعه، ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و همچنین موضوع تخلف نانوایان منطقه فرودگاه در پخت نان بود که موضوع پخت و فروش نان‌های خشخاشی با قیمت چند برابری به مردم که از قبل پخت کرده‌اند مشکلی بود که به گفته مردم محل همه توانایی خرید نان خشخاش ندارند و این مطالبه به حق و بجایی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در همین راستا در تماس تلفنی با مدیرکل تعزیرات استان دستور داد بازرسی و نظارت میدانی از نانوایان این منطقه انجام و گزارش این بازرسی را به وی اعلام کنند که در صورت کوتاهی بازرسان متولی صمت در امر نظارت بر نانوایان و عدم برخورد با متخلفان، دستگاه قضایی به عنوان ترک فعل با بازرسان برابر قانون برخورد خواهد کرد و این وعده را به مردم می‌دهیم که این مشکل را برطرف کنیم.

صادقی نیارکی ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و اخلال در نظم عمومی را از دیگر مشکلات این منطقه برشمرد و اظهار کرد: این دغدغه مطرح شده از سوی مردم منطقه فرودگاه مشکل اغلب مناطق زنجان است که در دیدارهای انجام شده مطرح و به نیروی انتظامی و کلانتری‌ها محل دستور داده شده که برای برخورد با مخلان نظم و امنیت مردم اقدام جدی و قاطع کند.

وی با بیان اینکه امروز در این منطقه اغلب مشکلات مردم، مسائل شخصی نبود، بلکه مسائل جامعه و شهر بود، بیان کرد: معضل دیگر این منطقه و البته سطح شهر که مردم منطقه فرودگاه زنجان نیز تاکید کردند موضوع روزه خواری در ملاء عام بود که به دادستان مرکز استان دستور برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک داده شد.

کد خبر 5469561

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل صادقی نیارکی نانوایی نظارت و بازرسی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان امام حسن مجتبی ع ایلام اردبیل منطقه فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور