Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رییسی در مراسم صبح امروز رژه ارتش کشورمان با گرامیداشت روز ارتش و درود به ارواح مطهر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و جانبازان، اظهار کرد: امام بزرگوار ما حکیمانه امروز را روز ارتش اعلام کردند. ارتش ما ارتش خداخواه، مردم دوست، با بصیرت، مکتبی و دارای روحیه انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میثاق با امام و همراهی با مردم بهترین جلوه بصیرت ارتش است. ارتش در دفاع مقدس بسیار خوش درخشید و عملیات‌های مختلفی را موفقیت آمیز در آسمان و دریا انجام دادند.

رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه نام نام آوران ارتش هرگز فراموش نمی‌شود، گفت: تاریخ، همواره ارتش را به عنوان افتخارآفرینان کشور یاد می‌کند.

وی تاکید کرد: همکاری و برادری ارتش و سپاه مثال زدنی است. نیرو‌های مسلح ایران توانمندی‌های بسیاری دارند. محوری‌ترین توانمندی این نیرو‌ها مخلص، مکتبی، با مهارت و آموزش دیده، خطرپذیر بودن است که آماده اند با هر دشمنی مواجه شوند. مهمترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی، مردم متدین دلداده به خدا هستند، نیرو‌های مسلح ما آموزش دیده، مخلص و انقلابی هستند.

رییسی افزود: نیرو‌های مسلح ما بعد از جنگ تحمیلی به بازسازی خود پرداختند و امروز توانمندی نظامی ما در جهان زبان‌زد است. ارتش خیلی خوب از فرصت تحریم‌ها برای توانمند شدن استفاده کرد، صنایع نظامی ما در بهترین شرایط قرار دارد و باید از این صنایع در کشور بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح از مردم، با مردم و در مردم هستند، افزود: در مسأله کرونا ارتش و نیرو‌های مسلح در کنار مردم بودند و بسیار خوب عمل کردند و امکانات خوبی در اختیار مردم قرار دادند. در سیل و زلزله و آفات طبیعی، ارتش کنار مردم بود. ارتش، سپاه و بسیج اولین گروهی هستند که در مناطق زلزله زده حاضر بودند و تا مشکل مردم رفع نمی‌شد، میدان را ترک نمی‌کردند.

رییس جمهور با یادآوری اینکه ارتش نیروی مجهز و آماده برای دفاع از کشور است و مورد اعتماد مردم خاطرنشان کرد: ارتش امیدآفرین است. آمادگی ارتش برای دشمن این است که بداند قدرت نیرو‌های مسلح ما قدرت بازدارندگی است. کوچکترین تحرکی از سوی دشمن از چشمان تیزبین نیرو‌های مسلح ما مخفی نیست. رژیم صهیونیستی بداند کوچکترین تحرک شما از نیرو‌های مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک‌ترین حرکتی از سوی شما رخ دهد، مقصد نیرو‌های مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود و قدرت نیرو‌های مسلح ما شما را آرام نمی‌گذارد.

وی تاکید کرد: آمریکا اعلام کرده است که ما در تمام تحریم‌ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست مفتضحانه نصیبمان شد. این سرنوشت همه کسانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

رییس همچنین اظهارکرد: پیام این اقتدار به همه محرومان عالم این است که نیرو‌های مسلح ما نقطه امید برای مظلومان و مستضعفان هستند. امروز ارتش ایران در دل مردم جای دارد و این ارتش تحت فرماندهی معظم فرمانده کل قوا برای انجام ماموریت‌های محوله آمادگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابراهیم رییسی روز ارتش اسرائیل نیرو های مسلح ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم

نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب لحظه حمله به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره یمن، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد امروز هدف حمله قرار گرفت.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله ۲ ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که این کشتی در ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای اعزام به بندری دیگر، شده بود.

سریع همچنین گفت: ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم.

وی افزود: ما با حمایت مردم بزرگمان و مردم آزاده امت اسلامی به عملیات نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تاکید کرد که عملیات این کشور تنها با برداشتن محاصره غزه و توقف تجاوز نظامی به مردم فلسطین در این باریکه، متوقف خواهد شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است