Web Analytics Made Easy - Statcounter

AFC به باشگاه‌ها هشدار جدی در خصوص استفاده از دوربین داد

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد که مقررات مربوط به فیلمبرداری از روی سکوها را زیر پا نگذارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه «الاقتصادیه» عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که دوربین‌های کادر فنی تیم‌های شرکت کننده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در صورت عدم رعایت قوانین مصادره می‌کند و همچنین جرایم اداری و مالی هم مشمول این تیم‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آنالیز و فیلمبرداری باشگاه‌ها موظف است جلیقه‌ای که توسط مسئول رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا توزیع می‌شود را بر تن کند. این فرد همچنین باید با مسئول رسانه‌ای AFC برای اختصاص مکان مناسب فیلمبرداری و امضای فرمی مبنی بر اینکه تصویربرداری فقط برای اهداف فنی تیم است در ارتباط باشد.

باشگاه‌ها حق ندارند از این فیلم‌ها و تصاویر به منظور بهره برداری تجاری یا غیر تجاری استفاده کنند و هرگونه تخلف از قوانین، نقض جدی حقوق رسانه‌ای AFC خواهد بود که با مجازات و جریمه روبرو می‌شود.

در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ایران دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان حضور دارند. مسابقات منطقه غرب آسیا به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می‌شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد


به گزارش خبرگزاري صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به دريافت خبرهايي مبني بر تخلفات يک باشگاه ورزشي در خيابان کاشاني شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.


ماموران پليس اماکن با تحقيقات ميداني و پس از هماهنگي قضائي، باشگاه را پلمب کردند.


 متصدي اين واحد پس از تشکيل پرونده به مراجع قانوني معرفي شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور