Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون بوکس با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در محل فدراسیون بوکس، دیدار و گفت‌وگویی با رئیس این فدراسیون و سرمربی تیم ملی داشت.

در این بازدید علی‌رضا استکی و حسین ثوری به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و رئیس کمیته ملی المپیک هم قول هم‌کاری با این رشته المپیکی را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های هم‌بستگی کشورهای اسلامی و نصراله سجادی، مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک هم حضور داشتند.

استکی در این بازدید گلایه‌هایی از شرایط به‌وجود آمده در بوکس پس از انتخابات داشت. او در این باره گفت: اتفاقات رخ داده برای بوکس خوب نبود و پس از انتخابات، ما بدترین آدم شدیم! نمی‌گذارند مربی بدن‌سازمان سر تمرین بیاید و فقط کارشکنی می‌کنند. دانیال شه‌بخش را ۵ ماه است که بر سر تمرینات نداریم. اردوی ازبکستان یکی از بهترین اردوهای تاریخ بوکس کشورمان بود و اگر حمایت بشویم، قطعاً در بازی‌های آسیایی کمک‌حال کاروان هستیم. ۹ وزن‌مان هم تغییر کرده اما حاشیه‌ها باعث اذیت‌مان شده و می‌دانم حمایت‌کننده و مقصرش هم کیست که ورزشکار را مقابل فدراسیون قرار می‌دهند.

صالحی‌امیری هم در این بازدید گفت: انتظار کف‌زدن بیگانه‌‌ها پس از موفقیت مدالی بوکس پس از ۷۶ سال، اشتباه است. شه‌بخش از منطقه‌ای محروم آمد و ارزش مدالش ۲ برابر شد. انتخابات دیگر تمام شده و ثوری ۴ سال دیگر هم هست؛ اگر بنا به تمرکز روی بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ باشد، نباید به حواشی توجه صورت بگیرد. با یک استراتژی و تصمیم جدید باید کل حاشیه از ذهن‌تان پاک شود.

وی افزود: ما قدر کار بوکس را می‌دانیم و در هر جلسه از بوکس به نیکی یاد می‌کنیم. بوکس مسیرش را پیدا کرده و در راه جهش قرار گرفته، دلیلی برای عصبانیت نیست. بیرونی‌ها قطعا از این موفقیت ناراحتند. جهت‌گیری پاریس است و بقیه اشتباهند، نباید حواشی بر متن غلبه کند که این استراتژی مزدورهاست. دشمن مرتجع سالی ۲۰۰ میلیون دلار برای تخریب و ناامیدی ملت ایران هزینه می‌کند؛ چرا که انگلی هستند. فوتبال هم که به جام‌جهانی رفت، آن‌ها خوش‌حال نبودند. فلسفه حضورمان این است که بوکس در نقطه هدف و اولویت‌های کمیته قرار گرفته و هرگونه حمایتی خواهیم داشت. در هانگ‌ژو می‌درخشید و در پاریس روی سکو می‌روید.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس هم گفت: برنامه عملیاتی برای بازی‌های آسیایی و المپیک داریم. با توجه به مقررات و اوزان جدید المپیک ۲۰۲۴، تعدادش به ۷ وزن رسیده و سهمیه‌ها هم به شدت افت کرده. روند روبه‌رشد بوکس را حس می‌کنیم و احترام آسیا هم حس می‌شود. حرف‌هایی برای گفتن داریم. اردوی خیلی خوبی در ازبکستان داشتیم و قهرمانی کشورمان را هم علی‌رغم همه سختی‌ها برگزار می‌کنیم. بلافاصله تیم ملی تاجیکستان بین ۱۰ تا ۱۲ روز با ما در تهران اردو دارد و سپس هم هند به ایران می‌آید.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به بازی های آسیایی بیان کرد: امیدوارم با توجه به پتانسیل موجود در بوکس ایران، تغییراتی در معادلات کلی بازی‌های آسیایی ایجاد کنیم. نمایندگان بوکس را در فینال خواهید دید و وضعیت‌مان با قبل خیلی فرق دارد. سال ۲۰۱۸ برای بازی‌های آسیایی حتی نفر برای اعزام هم نداشتیم اما امروز با تعدد نفرات در اوزان مواجه هستیم. شه‌بخش، قشلاقی و موسوی هم ایمن نیستند؛ چون حلقه‌های مفقوده بوکس را پیدا کرده‌ایم.

ثوری با تاکید به مشکلات امکانات و زیرساخت در بوکس افزود: امروز به‌شدت نیازمند حمایت دوچندان هستیم؛ مثلا برای جای اردو مشکل داریم. بدون نظرخواهی و دعوت از ما، کمپ‌مان را در ورزشگاه آزادی به یک رشته دیگر هبه کرده‌اند. اگر سالن شماره ۹ در دست بوکس باشد، فایده‌اش خیلی بیش‌تر خواهد بود که این بزرگ‌ترین هدیه و دستاورد به ما باشد تا ما هم یک کمپ مستقل داشته باشیم. با برنامه آمده‌ایم و بوکس می‌تواند برای سال‌های سال تضمین‌کننده جایگاه ورزشی ایران در بازی‌های المپیک و آسیایی باشد.

صالحی‌امیری درباره این درخواست رئیس فدراسیون بوکس گفت: حداقل ۵۰۰ متر فضا می‌خواهم تا ۲ سازمان مستقرم در سالن شماره ۹ را تخلیه کنم و در آن‌جا جای دهم و این راه عقلانی نیست. راه‌حل اساسی بوکس همان ایجاد کمپ در آزادی است. سالن شماره ۹ یک مرکز موقت است و در اختیار بوکس. بیش‌ترین بهره‌برداری از آکادمی و کمپ‌های کمیته ملی المپیک را کاراته و بوکس دارند که وظیفه ماست. تمام ایام آکادمی در اختیار این دو رشته بوده و تاکنون مشکلی پیش نیامده. خوابگاه نصرت را هم تجهیز و به‌روز کردیم. دغدغه باید فقط برای ایجاد کمپ در آزادی باشد. از جانب کمیته ملی المپیک امکانات فراهم شده و درباره بودجه هم در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ درصد با بوکس کمک کردیم. این استراتژی ماست و شعار نیست. فدراسیون‌ها حق دارند و کمیته وظیفه. اگر هر روز جای‌گزینی برای آن ۲ واحد بالای سالن شماره ۹ پیدا کنم، نیروهایم را قطعا خارج خواهم کرد. محدودیت فضا داشتیم و این موضوع پس از ایجاد موزه رخ داد.

پیمان فخری در این نشست گفت: یکی از کارهای مهم بوکس، اردوهای مشترک خوب بوده که جهش بوکس ما ناشی از همان است. تمام تلاش‌مان را برای بوکس انجام می‌دهیم و بارقه کسب مدال توسط بوکس در بازی‌های آسیایی افزایش یافته. دغدغه‌ها برطرف شده و تلاش می‌کنیم که همه‌نوع کمک و امکانات در قبال بوکس صورت بگیرد. حجم بالایی در اسکان‌ها داریم و روزهای سختی هست. دوستان همیشه هم‌کاری می‌کنند و با هم کنار آمده‌ایم.

نصراله سجادی هم گفت: پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا برای فرستادن ۲ یا ۳ نفر هم مسئله داشتیم. طی این ۴ سال روند کار فدراسیون روبه‌رشد بوده و گل‌خانه‌ای عمل نشده. حضور استکی در تیم ملی موثر بوده و عاشق کارش هم هست. امیدوارم بوکس همین‌جوری چراغ خاموش جلو برود و خبرهای خوشی بشنویم.

انتهای پیام/

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی فدراسیون بوکس رئیس فدراسیون سالن شماره ۹ صالحی امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!

رئیس شبکه ۳ سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران بوده، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان دور نماند و تصویرش به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

منع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند