Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@17:50:11 GMT

ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی، ایرانی و دینی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۸۲۴۴

ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی، ایرانی و دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای  مسلح و ارتش جمهوری اسلامی یکی از مظاهر اقتدار ملی در نظام اسلامی است، عنوان کرد: ارتش یکی از عناصر قدرت ملی در نظام اسلامی است، در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم چگونه ارتش جمهوری اسلامی با حضور در جبهه‌های نور علیه ظلمت حماسه آفرید و شهدا و جانبازانی در راه اسلام و  حفظ این خاک و سرزمین هدیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمانی هم که به ظاهر جنگی در میان نیست، ارتش مایه اطمینان و آرامش ملت است، نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش از  آمادگی لازم برای حفظ این سرزمین و حفاظت از ملت و حفظ استقلال برخوردار بوده و چنین ارتشی مایه آرامش و اطمینان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وجود نیروهای ارتشی متدین و کارآمد به برکت معارف اسلامی و آموزه‌های اسلامی، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: مردم ما قدردان تلاش و مجاهدت نیروهای ارتشی، سپاه، نیروی انتظامی بسیج و عشایر غیور هستند، نیروهایی که در هر موقعیتی که کشور نیاز به حضور و امداد آنها داشته باشند، مانند حوادث طبیعی سیل و زلزله  پای کار هستند.

وی بیان کرد: حضور نیروهای مسلح در حوادث طبیعی علاوه بر کاهش تلفات سبب التیام خانواده‌های آسیب دیده نیز می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ماجرای خم شدن یک سرهنگ ارتش برای سوار شدن پیرمردی به کامیون اشاره کرد و گفت: این حرکت ترجمان ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش در نظام جمهوری اسلامی است، اینچنین نیروهای مسلح تربیت شده مکتب اسلام هستند که در همه عرصه‌ها حضور موفقی دارند.

شاهرخی با اشاره به رشادت‌های لشکر ۸۴ خرم‌آباد و دیگر گردان‌های ارتش در استان گفت: همگی به خوبی رشادت‌های ارتش لرستان را در خاک‌های تف دیده خوزستان و قله‌های سر به فلک کشیده شمال غرب و غرب را به خوبی به یاد دارند، جانفشانی نیروهای ارتشی لشکر ۸۴ در عملیات حاج عمران به یاد ماندنی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی، ایرانی و دینی است، اظهار کرد: آموزش‌هایی که در پادگان‌ها برگزار می‌شود پایبند به شریعت و احکام اسلامی است، نیروهای ارتشی از دانش، تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند و‌ نکته مهم تواضع و فروتنی نیروهای ارتشی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ارتشیان در راه انجام وظیفه و مسوولیت خدا را در نظر می‌گیرند و رقابتی ندارد و اینگونه است که ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های دینی و اسلامی است، ادارات ما باید خودگذشتگی را از نیروهای ارتشی باید بگیرند.

شاهرخی با اشاره به اتحاد و یگانگی که میان نیروهای مسلح حاکم است اشاره کرد و گفت: امروز دست برادری و صمیمیت بین نیروهای مسلح وجود دارد و باید این اتحاد را بیشتر کنیم تا حدیث امیر المومنین (ع) که نیروهای  مسلح به اذن خدا حصار و دیوار ملت هستند تحقق پیدا کند.

وی بیان کرد: عزت دین و شکوه نظام اسلامی در سایه ارتش جمهوری اسلامی است و ما به عینه مشاهده می‌کنیم که نیروهای مسلح مایه امید دوستان و رعب دشمنان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: اگر مرزهای خشکی، دریایی و هوایی امن است به دلیل نیروهای مسلح مقتدر و جهادی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز ارتش رژه ارتش در لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان ارتش جمهوری اسلامی نیروهای ارتشی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی

دریافت 19 MB

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی و مسؤولیت بین المللی به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو در عرصه‌های اقیانوسی برنامه‌های جدی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال رزمایشی را در پیش داریم، گفت: کشورهای مختلفی در این رزمایش دعوت می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به الحاق‌های جدید شناوری اشاره و اضافه کرد: در شش ماه اول و دوم الحاق‌هایی خواهیم داشت و برای اولین بار این الحاق‌ها در تاریخ نیروی دریایی رخ می‌دهد.

امیر ایرانی گفت: این الحاقیه‌ها در حوزه‌های مأموریتی، علمی و فناوری و تجهیزاتی است و به زودی شاهد رونمایی خواهیم بود.

کد خبر 6100403

دیگر خبرها

  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات