Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی ایمانیه روز دوشنبه در دیدار با مدیر کل ذیحسابی بنیاد مسکن کشور و مدیر کل بنیاد مسکن فارس اظهار کرد:باید زمان بیشتری به رفع مشکلات مسکن  در استان  اختصاص یابد تا نقاط ضعف، معایب و محاسن طرح های ملی تامین مسکن از جمله مسکن مهر احصا شده و این طرح ها تعیین تکلیف شوند.

ایمانیه با تاکید بر ایجاد رقابت بین شهرستان های استان  برای اجرای طرح های ملی تامین مسکن و اجرای نهضت ملی مسکن گفت: فضای رقابتی باید بین فرمانداران در زمینه مسکن ایجاد شود تا شاهد تلاش شهرستان ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید مسئولین تنها تمرکز خود را به شهر صدرا معطوف کنند، نباید خود را تنها به یک پروژه منحصر کرد و لازمه حل مشکلات پیدا کردن راه حل های دیگر است. 

وی ضمن اشاره به فضای رقابتی موجود بین استان ها در نهضت ساخت مسکن، بر تلاش هر چه بیشتر مسئولین برای بهبود وضعیت استان فارس تأکید کرد و افزود: در کنار ساخت مسکن  مجتمع های آموزشی، سلامت، فرهنگی، مساجد و ورزشی نباید مورد فراموشی قرار گیرد.می توان از ظرفیت بافت های فرسوده در شهرها نیز بهره برد؛ چراکه زیرساخت های لازم نظیر آب، برق، گاز  دراین مناطق فراهم است.

استاندار فارس با اشاره به اجرای طرح مسکن ملی گفت: تحقق اجرای مسکن ملی یک ماموریت است که شهرداران باید نسبت به اجرای آن با دستگاه های متولی اهتمام لازم را داشته باشند. همکاری در اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان های استان یک ماموریت کلان است که تمامی مدیران دستگاه های دولتی و شهرداران مکلف به اجرای آن هستند و باید برای تحقق آن تلاش شبانه روزی داشته باشند.

شفافیت مالی از جمله ویژگی‌هایی است که بنیاد مسکن از آن برخوردار است
مرتضی بخشی مدیر کل ذیحسابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز به برخی از شاخص های توسعه روستایی و محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: شفافیت مالی از جمله ویژگی‌هایی است که بنیاد مسکن از آن برخوردار است و به رغم اجرای طرح های بزرگ از جمله نهضت ملی مسکن ما شاهد شفافیت مالی در بنیاد مسکن به عنوان یک کار اصولی هستیم.

مدیر کل ذیحسابی بنیاد مسکن کشور خواستار همراهی و تعامل دستگاههای استانی با بنیاد مسکن برای اجرای طرح های ملی و استانی شد و با اشاره به محدودیت منابع مالی در بنیاد افزود: قطعا تامین بخشی از هزینه های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در استان ها موجب سرعت بخشیدن به اجرای این طرح ها خواهد بود.

از همه ظرفیت های پیش رو برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود

عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت ها و همراهی استاندار فارس گزارشی از اجرای طرح های توسعه در استان فارس ارائه داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت های پیش رو برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد واحد های مسکون یدر قالب این طرح بهره گیری خواهد شد، استان فارس پیشتاز در اجرای این طرح است و بسیاری از شاخص‌های تامین مسکن ملی در فارس فراتر از متوسط کشوری است.

 زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن مسئولیت ساخت مسکن محرومین و مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ساخت مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر را برعهده دارد، گفت: بنیاد مسکن در حدود ۱۱۵ شهر فارس فعالیت ساخت مسکن را برعهده دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه راهبر ساخت و ساز روستایی در استان فارس، افزود: با راه‌اندازی این سامانه متقاضیان مسکن روستایی برای اخذ پروانه ساختمانی به مرکز شهرستان مراجعه نمی‌کنند و تمام مراحل اخذ پروانه از طریق این سامانه و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود که در حال حاضر این سامانه به صورت پایلوت در شهرستان جهرم در حال اجرا است.

برچسب‌ها شیراز بنیاد مسکن استانداری فارس مسکن فارس پروندهٔ خبری الزامات ساخت مسکن و تحقق برنامه‌ های دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز بنیاد مسکن استانداری فارس شیراز بنیاد مسکن استانداری فارس مسکن فارس نهضت ملی مسکن اجرای طرح برای اجرای استان فارس بنیاد مسکن ساخت مسکن مسکن ملی مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

(تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان