Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با رئیس و کارکنان این اداره دیدار کرد.

ستوده‌نژاد گفت: وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو رشته های مدال‌آور المپیکی هستند به خصوص در تکواندو با وجود قهرمانان میانه‌ای و آقای فلاحی‌راد مربی قهرمان‌ساز استان ظرفیت خوبی وجود دارد تا در المپیک  و بازی‌های آسیایی مدال کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و هیات‌های ورزشی باید بیش از پیش به بحث طولانی مدت ورزش توجه داشته باشند و المپیک فرانسه یک انگیزه لازم برای این تکاپو خواهد بود.

ستوده‌نژاد با اشاره به اخلاق مداری کارکنان در تکریم ارباب رجوع گفت: ورزش، یک بستر برای ارایه اخلاقیات در بطن جامعه است و تکریم ارباب رجوع در واحدهای مختلف هم شهروندان را راضی می‌کند و هم اینکه نسبت به اقدامات انجام یافته توسط نظام خوش‌بین می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در رابطه با اماکن ورزشی شهرستان تبریز گفت: تعدادی از اماکن ورزشی تبریز فرسوده است و نیاز به تجدید بنا است و عمرشان مفیدشان تمام شده است و نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی توسط برنامه‌های ورزشی و شناسایی و جلب جوانان برتر استان در جایگاه‌های مختلف رسالت اداره کل  ورزش و جوانان استان است که همه کارکنان به این موضوع اشراف دارند و قطعاً نسبت به ان همت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با کارمندان معاونت امور فرهنگی و جوانان گفت: حوزه فرهنگی و جوانان برای من مهم است و کسب سالیان متوالی رتبه برتر در سطح کشور نشانگر ظرفیت‌های بسیاری است که در حوزه جوانان وجود دارد.

وی ادامه داد: نظارت بر سمن‌ها، کیفی‌سازی سمن‌ها، دوره‌های آموزشی و فرهنگی جوانان و قهرمانان باید به جد پیگیری شود.

ستوده‌نژاد اظهار داشت: بازه سنی ۲۴ تا ۳۰ سال یک سن حساس در جوانان است چرا که پس از فارغ‌التحصیلی تا ازدواج نیاز به محتوای آموزشی و فرهنگی هستند و این موضوع در گروه ساماندهی حتماً پیگیری شود.

او گفت: در عرصه ورزش، وقتی یک جوان روی سکو می‌رود، بهره‌وری مدیریت ورزش دیده می‌شود ولی در بخش جوانان موضوع به این سادگی نیست و نمود فعالیت در این حوزه مستلزم مرور زمان و برنامه‌ریزی و همه بعدی صحیح است.

ستوده‌نژاد در ادامه از زیر ساخت‌های موجود در خانه جوانان استان و فضاهای موجود در آن بازدید کرد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس تبریز تبریز ستوده نژاد ورزش و جوانان تکواندو کشتی ورزش و جوانان استان ستوده نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز