Web Analytics Made Easy - Statcounter

لغو مجمع بیمه ملت و هرگونه اظهار نظر در آن خصوص در اختیار و شأن هیئت مدیره فعلی (که بواسطه تعلل و استنکاف از انجام وظایف قانونی و به علت وجود خلأ‌های قانونی و مقرراتی کماکان بر خلاف اراده سهامداران در شرکت حضور دارد) نمی‌باشد و مجمع مذکور طبق آگهی برگزار خواهد شد. روابط عمومی شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی اعلام کرده که درخواست و چاپ آگهی برگزاری مجمع شرکت بیمه ملت توسط شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشور در راستای تشریفات ماده ۹۵ اصلاحی قانون تجارت انجام شده و پس از استنکاف هیئت مدیره و بازرس شرکت بیمه ملت از دعوت به مجمع و پس از طی کلیه مراحل قانونی مذکور در ماده فوق الذکر توسط سهامداران راسا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی این اقدام با مصوبه هیئت مدیره انجام شده که متاسفانه از سوی مدیرعامل سابق و در حالی که ایشان سمت نداشته است بدون رعایت تشریفات قانونی نامه‌ای فاقد اعتبار به شرکت بیمه ملت ارسال شده است.

ضمنا لغو مجمع مذکور و هرگونه اظهار نظر در آن خصوص در اختیار و شأن هیئت مدیره فعلی (که بواسطه تعلل و استنکاف از انجام وظایف قانونی و به علت وجود خلأ‌های قانونی و مقرراتی کماکان بر خلاف اراده سهامداران در شرکت حضور دارد) نمی‌باشد و مجمع مذکور طبق آگهی برگزار خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 بیمه بیمه ملت بیمه مرکزی صنعت بیمه هیئت مدیره بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت